Polityka zwrotów

W Loca Bikes robimy wszystko aby sprostać Państwa wysokim oczekiwaniom i dokładamy wszelkich starań abyście byli państwo w pełni zadowoleni z naszych produktów. Jeśli mimo to nie jesteście Państwo zadowoleni z naszego produktu to zawsze możecie go odesłać w przeciągu 14 dni od daty zakupu bez podawania przyczyn. W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat zwrotów prosimy o kontakt na nasz numer telefonu lub E-mail:

+48 690 433 252 lub hello@locabikes.com

Dziękujemy!

Zasady zwrotów

Zwroty akceptujemy tylko w przypadku kiedy zwracany towar nie został uszkodzony przez klienta i nie nosi żadnych śladów używania. Dodatkowo zwracany towar musi zostać do nas odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Po upływie 14 dni od daty zakupu firma Loca Bikes nie jest w żaden sposób zobowiązana do przyjęcia zwrotu towaru, zamiany zwracanego towaru na inny czy też jakiegokolwiek zwrotu poniesionych kosztów. Zadowolenie klienta to dla nas najważniejsza wartość i dlatego nawet po upływie 14 dni w uzasadnionych przypadkach zawsze staramy się wyjść na przeciw państwa oczekiwaniom dotyczących zwrotu towaru. Proszę zwrócić szczególną uwagę na fakt, że to klient jest odpowiedzialny za zwrot towaru do siedziby Loca Bikes oraz za prawidłowe i bezpieczne zapakowanie zwracanego towaru. W każdym przypadku kiedy zwracany towar został uszkodzony podczas transportu z powodu nieprawidłowego lub niedbałego zapakowania go i zabezpieczenia przez klienta, firma Loca Bikes nie dokona zwrotu kosztów ani nie wymieni towaru na inny. W takim przypadku firma Loca Bikes nie jest także zobowiązana aby odesłać uszkodzony towar z powrotem do klienta.

W przypadku kiedy towar, który otrzymaliście państwo od nas, jest uszkodzony, prosimy o wysłanie nam jak najszybciej zdjęć uszkodzeń oraz etykiety, która znajduje się na paczce lub kartonie. Zdjęcia i wszelkie niezbędne informacje prosimy wysyłać na E-mail hello@locabikes.com..

Rowery, które zostały zaprojektowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie klienta nie podlegają zwrotom. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy jednak koniecznie o kontakt z nami. Dokonamy wszelkich starań aby rozwiązć państwa problem i jesteśmy otwarci na adekwatny zwrot poniesionych kosztów lub zamianę uszkodzonej części na inną.