1 z 8

British Pearl

Nasze stalowe ramy idealnie sprawdzą się, jeżeli szukasz roweru, który musi być gotowy na wszystko. Wysoka wytrzymałość, znakomite tłumienie drgań i zrelaksowana geometria sprawiają, że to doskonała baza pod rower na długie bikepackingowe wyprawy.

Pamiętaj, że w Loca Bikes rowery tworzymy zawsze na indywidualne zamówienie. Chciałbyś zmienić malowanie lub masz szczególne życzenia dotyczące konfiguracji? Daj nam znać!

  • Wyważona geometria zapewniająca stabilność i wygodę na długich, wymagających trasach
  • Rama wykonana ze stalowych, włoskich rur Columbus Zona, które zapewniają świetny kompromis pomiędzy wagą,
    a wytrzymałością. Tłumią drgania wyraźnie lepiej niż konstrukcje aluminiowe.
  • Nasze stalowe ramy gravelowe są spawane ręcznie w Polsce. Przetrwały już wiele wyścigów oraz bikepackingowych wypraw. Cały projekt, design i malowanie ram to również lokalne procesy.
  • Prześwit na opony max. 700x45c
  • Sztywne osie 100x12 mm przód 142x12 mm tył
  • W pełni karbonowy widelec tapered
  • Możliwość zamontowania pełnych błotników, bagażnika tylnego, 3 koszyków na bidon na ramie, dwóch na widelcu oraz torebki z mocowanie direct mount przy mostku
  • Na prośbę montujemy opony w systemie tubeless

Ta rama została pomalowana na indywidualne zamówienie. Jeśli podoba Ci się taki kierunek to chętnie stworzymy podobny projekt dla Ciebie. W związku z tym, w cenę nie jest wliczone skomplikowane malowanie - wycenimy je dla Ciebie indywidualnie.

Szczegóły techniczne, dotyczące poszczególnych części oraz informacje o geometrii ramy znajdziesz poniżej.

Cena dotyczy roweru według poniższej specyfikacji. Konfiguracja roweru na zdjęciach może się różnić.

Design roweru: Tadek Ciechanowski

 

Konfiguracja

Cena: 17 600,00 zł 17600.00
Cena: PLN
Raty: 15x0% | 60/40
DOPASUJ ROWER
ilość szt.

towar niedostępny

Dobierz dodatki

Cena: PLN
Raty: 15x0% | 60/40

Opis

Specyfikacja techniczna

  • malowanie // Ramy i widelce malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Nasze rowery malowane są ręcznie, na Dolnym Śląsku, proszkowo lub na mokro w zależności od projektu.
  • rozmiar ramy // S (50 cm)

    rozmiar ramy // M (53 cm)

    rozmiar ramy // L (56 cm)

    rozmiar ramy // XL (59 cm)

  • rama // Wykonana w Polsce z włoskich rur Columbus Zona, waga ok. 2100 g (w zależności od rozmiaru)
  • widelec // Tapered wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga 450 g
  • koła //  Piasty DT Swiss 370, aluminiowe obręcze VYTYV 32H 700c,  szprychy Sapim Leader, 1700 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes

    koła //  Piasty DT Swiss 350, aluminiowe obręcze VYTYV GCX 28H (700C),  szprychy Sapim Laser, 1550 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes

    koła //  Piasty DT Swiss 350, karbonowe obręcze VYTYV RC31 24H (700C),  szprychy Sapim CX Ray, 1250 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes

    koła //  Dandy Horse CL Straight Pull 24H, zapadki, 72 POE, karbonowe obręcze Dandy Horse Pulsar 30/45 (wys. 30 lub 45 mm, szer. wewn. 25 mm),  Sapim Race, 1460 g, zaprojektowane i zaplecione w Warszawie, przez Dandy Horse

    koła //  Dandy Horse CL Straight Pull 24H, zapadki, 72 POE, karbonowe obręcze Dandy Horse Pulsar ARV 30/45 (wys. 30 lub 45 mm, szer. wewn. 25 mm),  Sapim CX-Sprint, 1385 g, zaprojektowane i zaplecione w Warszawie, przez Dandy Horse

  • opony // Panaracer Gravelking SK (dostępne różne wersje i rozmiary). Na życzenie możliwa zmiana dętek na system tubeless
  • przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX400, Tył: Shimano GRX RD-RX400

    przerzutki // Tył: Shimano GRX RD-RX812

    przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX810, Tył: Shimano GRX RD-RX810

    przerzutki // Tył: SRAM Rival AXS XPLR

    przerzutki // Tył: SRAM GX AXS

    przerzutki // Przód: SRAM Rival AXS Wide, Tył: SRAM Rival AXS

    przerzutki // Tył: Shimano GRX RD-RX817

    przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX815, Tył: Shimano GRX RD-RX815

    przerzutki // Tył: Shimano GRX RD-RX822-SGS

    przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX820, Tył: Shimano GRX RD-RX820

  • klamkomanetki // Shimano GRX RX400 2x10

    klamkomanetki // Shimano GRX RX800 1x11

    klamkomanetki // Shimano GRX RX800 2x11

    klamkomanetki // SRAM Rival AXS

    klamkomanetki // SRAM Rival AXS

    klamkomanetki // SRAM Rival AXS

    klamkomanetki // Shimano GRX RX815 Di2

    klamkomanetki // Shimano GRX RX815 Di2

    klamkomanetki // Shimano GRX RX820

    klamkomanetki // Shimano GRX RX820

  • hamulce // Shimano GRX RX400, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm

    hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm

    hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm

    hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm

    hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm

    hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm

    hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm

    hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm

    hamulce // Shimano GRX RX820, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm

    hamulce // Shimano GRX RX820, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm

  • Korba // Shimano GRX RX600 46/30T

    Korba // Shimano GRX RX600 40T

    Korba // Shimano GRX RX600 46/30T

    Korba // SRAM RIVAL 1x AXS WIDE 40T

    Korba // SRAM RIVAL 1x AXS WIDE, zębatka Garbaruk DM 42t

    Korba // SRAM RIVAL 2x AXS WIDE 43/30T

    Korba // Shimano GRX RX810 42T

    Korba // Shimano GRX RX810 48/31T

    Korba // Shimano GRX RX820 40T

    Korba // Shimano Shimano GRX RX820 48/31T

  • Kaseta // Shimano Tiagra HG50-10 (11-36)

    Kaseta // Shimano SLX M7000-11 (11-46T)

    Kaseta // Shimano 105 HG700-11 (11-34T)

    Kaseta // SRAM XPLR XG-1251 (10-44T)

    Kaseta // SRAM XG-1275 (10-52T)

    Kaseta // SRAM XG-1250 (10-36T)

    Kaseta // Shimano Deore XT M8100 (10-51T)

    Kaseta // Shimano Ultegra CS-R8100 (11-34T)

  • suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych

    suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych

    suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych

    suport // SRAM DUB BSA Wide, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych

    suport // SRAM DUB BSA Wide, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych

    suport // SRAM DUB BSA Wide, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych

    suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych

    suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych

    suport // Shimano SM-BBR60, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych

    suport // Shimano SM-BBR60, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych

  • kierownica // Loca Bikes, 44 cm, flara 8 st. (dostępne inne rozmiary i opcja bez flary)
  • owijka/gripy // owijka Ergotec Vigo
  • mostek // SDS by Schulz, AL6061 (dostępne różne rozmiary)
  • siodełko // Selle Italia Seta lub Brooks Cambium C15 Carved (+400 zł)
  • sztyca // Ergotec Viper, AL6061
  • pedały // Shimano PD-M540 (+200 zł), Exustar E-PC915 (+200 zł) lub Shimano PD-T8000 (+350 zł) 
  • osie // Paragon Machine Works, Made in USA
  • waga roweru // ok. 10 kg (w zależności od rozmiaru i użytych komponentów)

Geometria

Geometria naszych stalówek jest o wiele bardziej zrelaksowana niż w przypadku graveli aluminiowych. Zdecydowanie wyższa główka ramy, a co za tym idzie większy stack i miejsce pod opony 700x45c sprawiają, że stalowa Loca to najwygodniejszy rower jaki stworzyliśmy. Świetnie sprawdzi się na wyprawach bikepackingowych czy ultramaratonach. Zachowaliśmy jednocześnie równowagę - tylny trójkąt jest nadal dość krótki, a rower świetnie zbiera się podczas sprintów.

           
Geometria ramy s m l xl
a Rozmiar c-t (mm) 500 530 560 590
b Efektywna dł. górnej rury (mm) 533 550 569 587
c Dł. rury sterowej (mm) 110 140 160 180
d Dł. tylnego widelca (mm) 425 425 425 425
e Kąt rury sterowej (°) 71 71 71,6 72
f Kąt rury podsiodłowej (°) 73 73 73 73
g Rozstaw kół (mm) 1003 1022 1035 1049
h Obniżenie suportu - BB drop (mm) 72 72 72 72
i Reach 370 379 391 403
j Stack 545 574 595 615
GWARANCJA I ZAKUP
5 lat
gwarancji
Każdy z naszych rowerów objęty jest 5-letnią gwarancją na ramę
i widelec. Chętnie służymy radą
i pomocą także po upływie okresu gwarancyjnego.
2 lata
na części
Wszystkie części, poza ramą
i widelcem są objęte 2-letnią gwarancją. Wyjątkiem jest naturalne zużycie części eksploatacyjnych (np. opon, łańcucha).
Darmowa
wysyłka
Nasze rowery wysyłamy za darmo kurierem na terenie Polski. Możliwa jest również wysyłka
w całej UE (koszt 60€). Czas dostawy w Polsce wynosi 1-2 dni robocze, a w UE
4-5 dni.
14 dni
na zwrot
Zwrot jest możliwy do 14 dni od daty otrzymania roweru, jeśli sprzęt nie nosi śladów użytkowania. Rower nie może posiadać zindywidualizowanego malowania i/lub konfiguracji technicznej.
Ochrona
przed
kradzieżą
Rower posiadający unikalne malowanie, sygnowany nazwiskiem właściciela jest znacznie mniej narażony na kradzież. Dodatkowo każda rama ma wybite numery seryjne pod mufą suportu. Dzięki temu bez problemu zarejestrujesz rower
w bazie danych takiej jak Krajowy Rejestr Rowerowy. Oferujemy również opcję dokupienia pancernego zapięcia składanego lub U-Lock.
Zakup
na raty
Nasze rowery można kupić na raty. Wybierz odpowiednią opcję w koszyku, dokonaj zakupu przez Allegro za pomocą rat 0% lub poproś o płatność 60/40 przed złożeniem zamówienia.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium