British Pearl
Nasze stalowe ramy idealnie sprawdzą się, jeżeli szukasz roweru, który musi być gotowy na wszystko. Wysoka wytrzymałość, znakomite tłumienie drgań i zrelaksowana geometria sprawiają, że to doskonała baza pod rower na długie bikepackingowe wyprawy.
Pamiętaj, że w Loca Bikes rowery tworzymy zawsze na indywidualne zamówienie. Chciałbyś zmienić malowanie lub masz szczególne życzenia dotyczące konfiguracji? Daj nam znać!
- Wyważona geometria zapewniająca stabilność i wygodę na długich, wymagających trasach
- Rama wykonana ze stalowych, włoskich rur Columbus Zona, które zapewniają świetny kompromis pomiędzy wagą,
a wytrzymałością. Tłumią drgania wyraźnie lepiej niż konstrukcje aluminiowe. - Nasze stalowe ramy gravelowe są spawane ręcznie w Polsce. Przetrwały już wiele wyścigów oraz bikepackingowych wypraw. Cały projekt, design i malowanie ram to również lokalne procesy.
- Prześwit na opony max. 700x45c
- Sztywne osie 100x12 mm przód 142x12 mm tył
- W pełni karbonowy widelec tapered
- Możliwość zamontowania pełnych błotników, bagażnika tylnego, 3 koszyków na bidon na ramie, dwóch na widelcu oraz torebki z mocowanie direct mount przy mostku
- Na prośbę montujemy opony w systemie tubeless
Ta rama została pomalowana na indywidualne zamówienie. Jeśli podoba Ci się taki kierunek to chętnie stworzymy podobny projekt dla Ciebie. W związku z tym, w cenę nie jest wliczone skomplikowane malowanie - wycenimy je dla Ciebie indywidualnie.
Szczegóły techniczne, dotyczące poszczególnych części oraz informacje o geometrii ramy znajdziesz poniżej.
Cena dotyczy roweru według poniższej specyfikacji. Konfiguracja roweru na zdjęciach może się różnić.
Design roweru: Tadek Ciechanowski
Konfiguracja
towar niedostępny
Opis
Specyfikacja techniczna
- malowanie // Ramy i widelce malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Nasze rowery malowane są ręcznie, na Dolnym Śląsku, proszkowo lub na mokro w zależności od projektu.
-
rozmiar ramy // S (50 cm)
rozmiar ramy // M (53 cm)
rozmiar ramy // L (56 cm)
rozmiar ramy // XL (59 cm)
- rama // Wykonana w Polsce z włoskich rur Columbus Zona, waga ok. 2100 g (w zależności od rozmiaru)
- widelec // Tapered wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga 450 g
-
koła // Piasty DT Swiss 370, aluminiowe obręcze VYTYV 32H 700c, szprychy Sapim Leader, 1700 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // Piasty DT Swiss 350, aluminiowe obręcze VYTYV GCX 28H (700C), szprychy Sapim Laser, 1550 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // Piasty DT Swiss 350, karbonowe obręcze VYTYV RC31 24H (700C), szprychy Sapim CX Ray, 1250 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // Dandy Horse CL Straight Pull 24H, zapadki, 72 POE, karbonowe obręcze Dandy Horse Pulsar 30/45 (wys. 30 lub 45 mm, szer. wewn. 25 mm), Sapim Race, 1460 g, zaprojektowane i zaplecione w Warszawie, przez Dandy Horse
koła // Dandy Horse CL Straight Pull 24H, zapadki, 72 POE, karbonowe obręcze Dandy Horse Pulsar ARV 30/45 (wys. 30 lub 45 mm, szer. wewn. 25 mm), Sapim CX-Sprint, 1385 g, zaprojektowane i zaplecione w Warszawie, przez Dandy Horse
- opony // Panaracer Gravelking SK (dostępne różne wersje i rozmiary). Na życzenie możliwa zmiana dętek na system tubeless
-
przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX400, Tył: Shimano GRX RD-RX400
przerzutki // Tył: Shimano GRX RD-RX812
przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX810, Tył: Shimano GRX RD-RX810
przerzutki // Tył: SRAM Rival AXS XPLR
przerzutki // Tył: SRAM GX AXS
przerzutki // Przód: SRAM Rival AXS Wide, Tył: SRAM Rival AXS
przerzutki // Tył: Shimano GRX RD-RX817
przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX815, Tył: Shimano GRX RD-RX815
przerzutki // Tył: Shimano GRX RD-RX822-SGS
przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX820, Tył: Shimano GRX RD-RX820
-
klamkomanetki // Shimano GRX RX400 2x10
klamkomanetki // Shimano GRX RX800 1x11
klamkomanetki // Shimano GRX RX800 2x11
klamkomanetki // SRAM Rival AXS
klamkomanetki // SRAM Rival AXS
klamkomanetki // SRAM Rival AXS
klamkomanetki // Shimano GRX RX815 Di2
klamkomanetki // Shimano GRX RX815 Di2
klamkomanetki // Shimano GRX RX820
klamkomanetki // Shimano GRX RX820
-
hamulce // Shimano GRX RX400, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX820, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX820, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
-
Korba // Shimano GRX RX600 46/30T
Korba // Shimano GRX RX600 40T
Korba // Shimano GRX RX600 46/30T
Korba // SRAM RIVAL 1x AXS WIDE 40T
Korba // SRAM RIVAL 1x AXS WIDE, zębatka Garbaruk DM 42t
Korba // SRAM RIVAL 2x AXS WIDE 43/30T
Korba // Shimano GRX RX810 42T
Korba // Shimano GRX RX810 48/31T
Korba // Shimano GRX RX820 40T
Korba // Shimano Shimano GRX RX820 48/31T
-
Kaseta // Shimano Tiagra HG50-10 (11-36)
Kaseta // Shimano SLX M7000-11 (11-46T)
Kaseta // Shimano 105 HG700-11 (11-34T)
Kaseta // SRAM XPLR XG-1251 (10-44T)
Kaseta // SRAM XG-1275 (10-52T)
Kaseta // SRAM XG-1250 (10-36T)
Kaseta // Shimano Deore XT M8100 (10-51T)
Kaseta // Shimano Ultegra CS-R8100 (11-34T)
-
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // SRAM DUB BSA Wide, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // SRAM DUB BSA Wide, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // SRAM DUB BSA Wide, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // Shimano SM-BBR60, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // Shimano SM-BBR60, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
- kierownica // Loca Bikes, 44 cm, flara 8 st. (dostępne inne rozmiary i opcja bez flary)
- owijka/gripy // owijka Ergotec Vigo
- mostek // SDS by Schulz, AL6061 (dostępne różne rozmiary)
- siodełko // Selle Italia Seta lub Brooks Cambium C15 Carved (+400 zł)
- sztyca // Ergotec Viper, AL6061
- pedały // Shimano PD-M540 (+200 zł), Exustar E-PC915 (+200 zł) lub Shimano PD-T8000 (+350 zł)
- osie // Paragon Machine Works, Made in USA
- waga roweru // ok. 10 kg (w zależności od rozmiaru i użytych komponentów)
Geometria
Geometria naszych stalówek jest o wiele bardziej zrelaksowana niż w przypadku graveli aluminiowych. Zdecydowanie wyższa główka ramy, a co za tym idzie większy stack i miejsce pod opony 700x45c sprawiają, że stalowa Loca to najwygodniejszy rower jaki stworzyliśmy. Świetnie sprawdzi się na wyprawach bikepackingowych czy ultramaratonach. Zachowaliśmy jednocześnie równowagę - tylny trójkąt jest nadal dość krótki, a rower świetnie zbiera się podczas sprintów.
Geometria ramy | s | m | l | xl | ||
---|---|---|---|---|---|---|
a | Rozmiar c-t (mm) | 500 | 530 | 560 | 590 | |
b | Efektywna dł. górnej rury (mm) | 533 | 550 | 569 | 587 | |
c | Dł. rury sterowej (mm) | 110 | 140 | 160 | 180 | |
d | Dł. tylnego widelca (mm) | 425 | 425 | 425 | 425 | |
e | Kąt rury sterowej (°) | 71 | 71 | 71,6 | 72 | |
f | Kąt rury podsiodłowej (°) | 73 | 73 | 73 | 73 | |
g | Rozstaw kół (mm) | 1003 | 1022 | 1035 | 1049 | |
h | Obniżenie suportu - BB drop (mm) | 72 | 72 | 72 | 72 | |
i | Reach | 370 | 379 | 391 | 403 | |
j | Stack | 545 | 574 | 595 | 615 |
gwarancji
i widelec. Chętnie służymy radą
i pomocą także po upływie okresu gwarancyjnego.
i widelcem są objęte 2-letnią gwarancją. Wyjątkiem jest naturalne zużycie części eksploatacyjnych (np. opon, łańcucha).
wysyłka
w całej UE (koszt 60€). Czas dostawy w Polsce wynosi 1-2 dni robocze, a w UE
4-5 dni.
na zwrot
przed
kradzieżą
w bazie danych takiej jak Krajowy Rejestr Rowerowy. Oferujemy również opcję dokupienia pancernego zapięcia składanego lub U-Lock.
na raty