Green Purple Chameleon
Nasze rowery miejskie to prawdziwe kameleony w miejskiej dżungli. Na bazie tej ramy zbudujesz zarówno wygodny rower miejski, którym szybko i bezpiecznie dojedziesz do pracy, bezawaryjnego gravela
z napędem na pasek i piastą biegową, jak i minimalistyczny rower single speed. A może interesuje Cię inna konfiguracja? Wybierz sam!
Pamiętaj, że w Loca Bikes rowery tworzymy zawsze na indywidualne zamówienie. Chciałbyś zmienić malowanie lub masz szczególne życzenia dotyczące konfiguracji? Daj nam znać!
- Geometria nawiązująca do rowerów gravelowych, pozwoli zarówno wygodnie pokonywać kolejne skrzyżowania, jak
i wyjechać w nieznane, po szutrowych ścieżkach - Nasze ramy do rowerów miejskich są spawane ręcznie
w Polsce. Przechodzą rygorystyczne testy w fabrykach
i przetrwały już wiele tysięcy kilometrów pokonanych
w europejskich miastach oraz na wyprawach rowerowych. Cały projekt, design i malowanie ram to również lokalne procesy. - Rama wykonana z aluminium 7020, które jest wytrzymalsze, lżejsze i lepiej tłumi drgania niż popularny stop 6061T6
- Prześwit na opony max. 700x45c
- Sztywna oś 100x12 mm w przednim widelcu
- W pełni karbonowy widelec i główka typu tapered
- Do wyboru napęd 11-biegowy, 8-biegowy lub 1-biegowy (single speed) - wybierz, który najlepiej do Ciebie pasuje!
- Hamulce tarczowe hydrauliczne umożliwiają skuteczne hamowanie w każdych warunkach
- Możliwość zamontowania pełnych błotników, bagażnika tylnego oraz 2 uchwytów na bidon
- Na prośbę montujemy opony w systemie tubeless
Szczegóły techniczne, dotyczące poszczególnych części oraz informacje o geometrii ramy znajdziesz poniżej.
Cena dotyczy roweru według poniższej specyfikacji. Konfiguracja roweru na zdjęciach może się różnić.
Design roweru: Tadek Ciechanowski
Konfiguracja
towar niedostępny
Opis
Dane techniczne
- malowanie // Ramy i widelce malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Nasze rowery malowane są ręcznie, na Dolnym Śląsku, proszkowo lub na mokro w zależności od projektu.
- rama // Wykonana w Polsce cieniowanych rur ze stopu aluminium (7020), materiał pochodzi
z niemieckich hut, gładkie spawy, wewnętrzne prowadzenie pancerzy i linek, waga ramy ok. 2000 g, w zależności od rozmiaru; -
rozmiar // S (50 cm)
rozmiar // M (53 cm)
rozmiar // L (56 cm)
rozmiar // XL (59 cm)
- widelec // Tapered, wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga 390 g
- stery // Tange, zintegrowane, 1 1/8 na 1,5 cala, łożyska maszynowe, podwójne uszczelnienie
-
napęd // Przód 46T / tył 16T (możliwa modyfikacja)
napęd // Przód 50T / tył 22T (możliwa modyfikacja)
- korba // Loca Bikes, 165 mm, 135 BCD
-
przerzutki // Napęd singlespeed
przerzutki // Piasta wielobiegowa Shimano Nexus 8
przerzutki // Piasta wielobiegowa Shimano Alfine 11
przerzutki // Piasta wielobiegowa elektroniczna Shimano Alfine 11 Di2
- pedały // Exustar E-PC915 - lekkie platformowe z wymiennymi pinami, potrójnie uszczelniona oś ze stali Cro-Mo, łożyska maszynowe lub Shimano SPD PD-M540
-
kierownica // Shimano PRO, 640 mm, AL6061
kierownica // Shimano PRO, 420 mm, AL6061 (dostępne różne rozmiary)
-
gripy // XLC, silikon
owijka // Ergotec Vigo
- mostek // SDS By Schulz, AL6061 (dostępne różne rozmiary)
- siodełko // Selle Royal Seta lub Brooks Cambium C15 Carved (+400 zł)
- sztyca // Ergotec Viper, cieniowane AL6061
-
koła // Piasty DT Swiss 370 przód/tył, obręcze DT Swiss R470, szprychy Sapim Leader Black, Opony Continental Contact Speed 700x37c, z wkładką antyprzebiciową
koła // Piasty DT Swiss 370 przód/ Shimano Nexus 8 tył, obręcze DT Swiss R470, szprychy Sapim Leader Black, Opony Continental Contact Speed 700x37c, z wkładką antyprzebiciową
koła // Piasty DT Swiss 370 przód/ Shimano Alfine 11 tył, obręcze DT Swiss R470, szprychy Sapim Leader Black, Opony Continental Contact Speed 700x37c, z wkładką antyprzebiciową
koła // Piasty DT Swiss 370 przód/ Shimano Alfine 11 Di2 tył, obręcze DT Swiss R470, szprychy Sapim Leader Black, Opony Continental Contact Speed 700x37c, z wkładką antyprzebiciową
-
hamulce i zmiana biegów // Manetka Shimano Alfine Rapidfire, hamulce Shimano BR-M6100/BL-M6100, dwu tłoczkowe, hydrauliczne z technologią Servo Wave zwiększającą siłę hamowania oraz poprawiającą modulację.
hamulce i zmiana biegów //
Dla piast biegowych:
- Manetka J-tek (na końcu kierownicy) i hamulce oraz klamki mechaniczne lub
- Manetka J-tek (na końcu kierownicy) i hamulce oraz klamki hydrauliczne Shimano (+500 zł) lub
- Klamkomanetki Microshift (+1000 zł)
Dla piast biegowych elektronicznych Alfine Di2:
- hamulce oraz klamki hamulcowe Shimano GRX RX815 Di2 (baranek)
Dla napędu single speed:
- hamulce oraz klamki hamulcowe mechaniczne lub
- hamulce oraz klamki hydrauliczne Shimano (+500 zł) - waga // od 9 kg
Geometria
Geometria ram miejskich Loca Bikes ściśle nawiązuje do naszych graveli. Szerszy rozstaw kół oraz zmodyfikowany tylny trójkąt pozwalają na montaż napędu na pasek piasty wielobiegowej, dzięki czemu nasze rowery miejskie są w pełni praktyczne i umożliwiają sprawne przemieszczanie się po mieście w każdych warunkach pogodowych. Zachowanie równowagi pomiędzy stabilnością, a responsywnością prowadzenia roweru pozwoli jednak
z powodzeniem wjechać również na mniej utarte szlaki i korzystać z roweru jako gravela.
Geometria ramy | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
a | Rozmiar c-t (mm) | 500 | 530 | 560 | 590 |
b | Dł. górnej rury (mm) | 537 | 546 | 564 | 589 |
c | Dł. rury sterowej (mm) | 110 | 130 | 160 | 180 |
d | Dł. tylnego widelca (mm) | 425 | 425 | 425 | 425 |
e | Kąt rury sterowej (°) | 71 | 71.6 | 71.6 | 71.6 |
f | Kąt rury podsiodłowej (°) | 74 | 74 | 74 | 74 |
g | Rozstaw kół (mm) | 1014 | 1019 | 1039 | 1081 |
h | Obniżenie suportu (mm) | 72 | 72 | 72 | 72 |
i | Reach (mm) | 383 | 386 | 397 | 405 |
j | Stack (mm) | 535 | 556 | 585 | 604 |
gwarancji
i widelec. Chętnie służymy radą
i pomocą także po upływie okresu gwarancyjnego.
i widelcem są objęte 2-letnią gwarancją. Wyjątkiem jest naturalne zużycie części eksploatacyjnych (np. opon, łańcucha).
wysyłka
w całej UE (koszt 60€). Czas dostawy w Polsce wynosi 1-2 dni robocze, a w UE
4-5 dni.
na zwrot
przed
kradzieżą
w bazie danych takiej jak Krajowy Rejestr Rowerowy. Oferujemy również opcję dokupienia pancernego zapięcia składanego lub U-Lock.
na raty