Pacman
Na bazie naszej ramy możesz stworzyć wszechstronny rower do długich wypraw w zróżnicowanym terenie lub szybką maszynę do połykania kilometrów na szosie.
Pamiętaj, że w Loca Bikes rowery tworzymy zawsze na indywidualne zamówienie. Chciałbyś zmienić malowanie lub masz szczególne życzenia dotyczące konfiguracji? Daj nam znać!
- Sportowa geometria łącząca najlepsze zalety gravela i szosy endurance
- Rama wykonana z aluminium 7020, które jest wytrzymalsze, lżejsze i lepiej tłumi drgania niż popularny stop 6061T6
- Nasze ramy gravelowe są spawane ręcznie w Polsce. Przechodzą rygorystyczne testy w fabrykach i przetrwały już wiele wyścigów oraz bikepackingowych wypraw. Design, montaż i malowanie rowerów odbywa się we Wrocławiu
- Prześwit na opony max. 700x43c lub 650x47c
- Sztywne osie 100x12 mm przód 142x12 mm tył
- W pełni karbonowy widelec i główka typu tapered
- Możliwość zamontowania pełnych błotników, bagażnika tylnego oraz 2 uchwytów na bidon
- Na prośbę montujemy opony w systemie tubeless
Ten rower został stworzony na indywidualne zamówienie. Jeśli podoba Ci się taki kierunek to chętnie stworzymy podobny projekt dla Ciebie. W związku z tym, w cenę nie jest wliczone skomplikowane malowanie
- wycenimy je dla Ciebie indywidualnie.
Szczegóły techniczne, dotyczące poszczególnych części oraz informacje o geometrii ramy znajdziesz poniżej.
Cena dotyczy roweru według poniższej specyfikacji. Konfiguracja roweru na zdjęciach może się różnić.
Design roweru: Dreamworkers Custom Paints
Konfiguracja
towar niedostępny
Opis
Specyfikacja techniczna
- malowanie // Ramy i widelce malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Nasze rowery malowane są ręcznie, na Dolnym Śląsku, proszkowo lub na mokro w zależności od projektu
-
rozmiar ramy // S (50 cm)
rozmiar ramy // M (53 cm)
rozmiar ramy // L (56 cm)
rozmiar ramy // XL (59 cm)
- rama // Wykonana w Polsce cieniowanych rur ze stopu aluminium (7020), materiał pochodzi z niemieckich hut, gładkie spawy, wewnętrzne prowadzenie pancerzy i linek, waga ramy 1600-1880 g w zależności od rozmiaru.
- widelec // Tapered wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga 475 g (dla rury sterowej 150 mm)
-
koła // Piasty DT Swiss 370, aluminiowe obręcze VYTYV 32H 700c, szprychy Sapim Leader, 1700 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // Piasty DT Swiss 350, aluminiowe obręcze VYTYV GCX 28H (700C), szprychy Sapim Laser, 1550 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // Piasty DT Swiss 350, karbonowe obręcze VYTYV RC31 24H (700C), szprychy Sapim CX Ray, 1250 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // piasty Dandy Horse TCN (CL, Straight Pull, 24H, zapadki, 72 POE), karbonowe obręcze Dandy Horse Pulsar 30/45 (wys. 30 lub 45 mm, szer. wewn. 25 mm), Sapim Race, 1460 g, zaprojektowane i zaplecione w Warszawie, przez Dandy Horse
koła // piasty Dandy Horse TCN (CL, Straight Pull, 24H, zapadki, 72 POE), karbonowe obręcze Dandy Horse Pulsar ARV 30/45 (wys. 30 lub 45 mm, szer. wewn. 25 mm), Sapim CX-Sprint, 1385 g, zaprojektowane i zaplecione w Warszawie, przez Dandy Horse
- opony // Panaracer Gravelking SK (dostępne różne wersje i rozmiary). Na życzenie możliwa zmiana dętek na system tubeless
-
przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX400, Tył: Shimano GRX RD-RX400
przerzutki // Tył: Shimano GRX RD-RX812
przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX810, Tył: Shimano GRX RD-RX810
przerzutki // Tył: SRAM Rival AXS XPLR
przerzutki // Tył: SRAM GX AXS
przerzutki // Przód: SRAM Rival AXS Wide, Tył: SRAM Rival AXS
przerzutki // Tył: Shimano GRX RD-RX817
przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX815, Tył: Shimano GRX RD-RX815
przerzutki // Tył: Shimano GRX RD-RX822-SGS
przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX820, Tył: Shimano GRX RD-RX820
-
klamkomanetki // Shimano GRX RX400 2x10
klamkomanetki // Shimano GRX RX800 1x11
klamkomanetki // Shimano GRX RX800 2x11
klamkomanetki // SRAM Rival AXS
klamkomanetki // SRAM Rival AXS
klamkomanetki // SRAM Rival AXS
klamkomanetki // Shimano GRX RX815 Di2
klamkomanetki // Shimano GRX RX815 Di2
klamkomanetki // Shimano GRX RX820
klamkomanetki // Shimano GRX RX820
-
hamulce // Shimano GRX RX400, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX820, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX820, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
-
Korba // Shimano GRX RX600 46/30T
Korba // Shimano GRX RX600 40T
Korba // Shimano GRX RX600 46/30T
Korba // SRAM RIVAL 1x AXS WIDE 40T
Korba // SRAM RIVAL 1x AXS WIDE, zębatka Garbaruk DM 42t
Korba // SRAM RIVAL 2x AXS WIDE 43/30T
Korba // Shimano GRX RX810 42T
Korba // Shimano GRX RX810 48/31T
Korba // Shimano GRX RX820 40T
Korba // Shimano Shimano GRX RX820 48/31T
-
Kaseta // Shimano Tiagra HG50-10 (11-36)
Kaseta // Shimano SLX M7000-11 (11-46T)
Kaseta // Shimano 105 HG700-11 (11-34T)
Kaseta // SRAM XPLR XG-1251 (10-44T)
Kaseta // SRAM XG-1275 (10-52T)
Kaseta // SRAM XG-1250 (10-36T)
Kaseta // Shimano Deore XT M8100 (10-51T)
Kaseta // Shimano Ultegra CS-R8100 (11-34T)
-
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // SRAM DUB BSA Wide, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // SRAM DUB BSA Wide, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // SRAM DUB BSA Wide, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // Shimano SM-BBR60, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // Shimano SM-BBR60, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
- kierownica // Loca Bikes, 44 cm, flara 8 st. (dostępne inne rozmiary i opcja bez flary)
- owijka/gripy // owijka Ergotec Vigo
- mostek // SDS by Schulz, AL6061 (dostępne różne rozmiary)
- siodełko // Selle Royal Seta lub Brooks Cambium C15 Carved (+400 zł)
- sztyca // Ergotec Viper, AL6061
- pedały // Shimano PD-M540 (+200 zł), Exustar E-PC915 (+200 zł) lub Shimano PD-T8000 (+350 zł)
- osie // BB Components, Made in Poland
- waga roweru // od 9,1 kg
- maksymalny udźwig // 120 kg
Geometria
Geometria ram w rowerach gravelowych od Loca Bikes charakteryzuje się stosunkowo ostrymi kątami i wąskim rozstawem kół. Dzięki temu nasze rowery są zwrotne, precyzyjnie reagują na Twoje ruchy i pozwalają na przybranie aerodynamicznej pozycji. Nie popadliśmy jednak w skrajność i na zjazdach i długich trasach nasze rowery oferują także dobrą stabilność i wygodę.
Geometria ramy | s | m | l | xl | ||
---|---|---|---|---|---|---|
a | Rozmiar c-t (mm) | 500 | 530 | 560 | 590 | |
b | Efektywna dł. górnej rury (mm) | 536 | 546 | 564 | 578 | |
c | Dł. rury sterowej (mm) | 110 | 130 | 160 | 180 | |
d | Dł. tylnego widelca (mm) | 425 | 425 | 425 | 425 | |
e | Kąt rury sterowej (°) | 71 | 71 | 71,6 | 72 | |
f | Kąt rury podsiodłowej (°) | 73 | 73 | 73 | 73 | |
g | Rozstaw kół (mm) | 1004 | 1010 | 1028 | 1043 | |
h | Obniżenie suportu - BB drop (mm) | 72 | 72 | 72 | 72 | |
i | Reach | 371 | 376 | 386 | 397 | |
j | Stack | 536 | 557 | 581 | 604 |
gwarancji
i widelec. Chętnie służymy radą
i pomocą także po upływie okresu gwarancyjnego.
i widelcem są objęte 2-letnią gwarancją. Wyjątkiem jest naturalne zużycie części eksploatacyjnych (np. opon, łańcucha).
wysyłka
w całej UE (koszt 60€). Czas dostawy w Polsce wynosi 1-2 dni robocze, a w UE
4-5 dni.
na zwrot
przed
kradzieżą
w bazie danych takiej jak Krajowy Rejestr Rowerowy. Oferujemy również opcję dokupienia pancernego zapięcia składanego lub U-Lock.
na raty