









Rainbow Geometry
Ten rower został stworzony na indywidualne zamówienie. Jeśli podoba Ci się taki kierunek to chętnie stworzymy podobny projekt dla Ciebie. W związku z tym, w cenę nie jest wliczone skomplikowane malowanie - wycenimy je dla Ciebie indywidualnie.
Na bazie naszej ramy możesz stworzyć wszechstronny rower do długich wypraw w zróżnicowanym terenie lub szybką maszynę do połykania kilometrów na szosie.
- Prześwit na opony max. 700x43c lub 650x47c
- Sztywne osie 100x12 mm przód 142x12 mm tył
- W pełni karbonowy widelec i główka typu tapered
- Możliwość zamontowania pełnych błotników, bagażnika tylnego oraz 2 uchwytów na bidon
- Na prośbę montujemy opony w systemie tubeless
- Sportowa geometria łącząca najlepsze zalety gravela i szosy endurance
- Rama wykonana z aluminium 7020, które jest wytrzymalsze, lżejsze i lepiej tłumi drgania niż popularny stop 6061T6
- Nasze ramy gravelowe są spawane ręcznie w Polsce, w Ziemięcicach. Przechodzą rygorystyczne testy w fabrykach i przetrwały już wiele wyścigów oraz bikepackingowych wypraw. Cały projekt, design i malowanie ram to również lokalne procesy.
Dzięki współpracy z krakowską firmą Garbaruk możesz jeszcze bardziej spersonalizować swój napęd montując owalne zębatki, wózki z kółkami typu oversize oraz kasety o rozpiętości do 10-50t. Poza większym zasięgiem przełożeń, precyzją pracy oraz zmniejszonymi oporami, taki zestaw pozwala zaoszczędzić ponad 250 g! Szczegóły w sekcji dodatków.
Pamiętaj, że w Loca Bikes rowery tworzymy zawsze na indywidualne zamówienie. Chciałbyś zmienić malowanie lub masz szczególne życzenia dotyczące konfiguracji? Daj nam znać!
Szczegóły techniczne, dotyczące poszczególnych części oraz informacje o geometrii ramy znajdziesz poniżej.
Cena dotyczy roweru według poniższej specyfikacji. Konfiguracja roweru na zdjęciach może się różnić.
W dalszym ciągu mamy niektóre rozmiary ram tworzonych na Tajwanie. Zbudowane na nich rowery są o 800 zł tańsze. Prosimy o kontakt jeśli jesteś zainteresowany.
Design roweru: Tadek Ciechanowski
Konfiguracja
towar niedostępny
Opis
Specyfikacja techniczna
- malowanie // Ramy, widelce i inne metalowe części malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Każdą ramę możemy sygnować w trwały sposób, imieniem i nazwiskiem lub pseudonimem właściciela. Ramy i widelce, w zależności od projektu, malujemy proszkowo oraz na mokro co pozwala nam na uzyskanie niesamowitej głębi koloru i dużej wytrzymałości powłok. Nasze rowery malowane są ręcznie, na Dolnym Śląsku
- rama // Wykonana w Polsce cieniowanych rur ze stopu aluminium (7020), materiał pochodzi z niemieckich hut, gładkie spawy, wewnętrzne prowadzenie pancerzy i linek, waga ramy 1600-1880 g w zależności od rozmiaru;
- widelec // tapered wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga widelca 390 g
- stery // TANGE (japoński, kultowy producent), zintegrowane, 1 1/8 na 1,5 cala, na łożyskach maszynowych, podwójnie uszczelniane
- napęd // Shimano GRX R400: korba 46-30t, kaseta 11-36t || Shimano GRX RX800 2x11: korba 46-30t, kaseta 11-34t || Shimano GRX RX800 1x11: korba 40t, kaseta 11-46t
- Korba // Shimano GRX RX600-10 172,5 mm || Shimano GRX RX600-11 172,5 mm || Shimano GRX RX600-1 172,5 mm
- PEDAŁY // Brak, możliwość zamontowania SPD MTB Shimano PD-M540, pedałów platformowych Exustar E-PC915 (dopłata 150 zł) lub pedałów SPD MTB Shimano PD-T8000 (dopłata 300 zł)
- kierownica // Loca Bikes gravelowa, 44 cm (dostępne inne rozmiary i opcja bez flary)
- owijka/gripy // owijka Ergotec Vigo, mięsista, bardzo dobry grip, korki na imbus
- mostek // Truvativ Stylo T20/SDS by Schulz, cieniowane Alu 6061 (dostępne różne rozmiary)
- siodełko // Fizik Monte lub Brooks Cambium C15 Carved (dopłata 400 zł)
- sztyca // XLC All Ride SP-001, 30,9 mm, 300 mm, lekka, wykonana z cieniowanego Al 6061 (dostępna w wersji z lub bez offsetu)
- koła//// Składane na Dolnym Śląsku, przez VYTYV
Standard: aluminiowe obręcze VYTYV 32H (700C lub 650B), piasty DT Swiss 370, szprychy Sapim Leader, 1700 g
Lite: aluminiowe obręcze VYTYV GCX 28H (700C), piasty DT Swiss 350, szprychy Sapim Laser, 1550 g
Superlite: karbonowe obręcze VYTYV RC31 24H (700C), piasty DT Swiss 350, szprychy Sapim CX Ray, 1250 g
Wykończenie: opony Panaracer Gravelking SK 700x43c/650x47c (dostępne inne wersje i rozmiary), dętki Schwalbe, taśma Schwalbe High Pressure, sztywne osie BB Components (polska manufaktura). Na życzenie możliwa zmiana dętek na system tubeless - hamulce // Shimano GRX RX800/RX400 || mocowanie flat mount, tarcze Shimano SM-RT64 160 mm
- KLAMKOMANETKI // Shimano GRX RX400 || Shimano GRX RX800 (posiadają znakomitą technologię Servo-Wave)
- waga roweru// od 9,1 kg (Dla rozmiaru S, kół Superlite i napędu GRX RX800 1x11)
Geometria
Geometria ram w rowerach gravelowych od LOCA bikes charakteryzuje się stosunkowo ostrymi kątami i wąskim rozstawem kół. Dzięki temu nasze rowery są zwrotne, precyzyjnie reagują na Twoje ruchy i pozwalają na przybranie aerodynamicznej pozycji. Nie popadliśmy jednak w skrajność i na zjazdach i długich trasach nasze rowery oferują także dobrą stabilność i wygodę.

Geometria ramy | s | m | l | xl | ||
---|---|---|---|---|---|---|
a | Rozmiar c-t (mm) | 500 | 530 | 560 | 590 | |
b | Efektywna dł. górnej rury (mm) | 536 | 546 | 564 | 578 | |
c | Dł. rury sterowej (mm) | 110 | 130 | 160 | 180 | |
d | Dł. tylnego widelca (mm) | 425 | 425 | 425 | 425 | |
e | Kąt rury sterowej (°) | 71 | 71 | 71,6 | 72 | |
f | Kąt rury podsiodłowej (°) | 73 | 73 | 73 | 73 | |
g | Rozstaw kół (mm) | 1004 | 1010 | 1028 | 1043 | |
h | Obniżenie suportu - BB drop (mm) | 72 | 72 | 72 | 72 | |
i | Reach | 371 | 376 | 386 | 397 | |
j | Stack | 536 | 557 | 581 | 604 |








gwarancji

miesiące

wysyłka

na zwrot

przed
kradzieżą

na raty