Ruby Prism Road Plus
Jeżeli kochasz jazdę po szosie, ale czasami brakuje Ci możliwości przejechania polnym skrótem, albo pobłądzenia w lesie w poszukiwaniu malowaniczych miejscówek, ten rower jest dla Ciebie!
Loca Road Plus pozwoli Ci szybko pokonać każdą asfaltową trasę, a wysoka główka i dodatkowe miejsce na opony, sprawią, że wjechanie na szutry przestanie być jakimkolwiek problemem.
Pamiętaj, że w Loca Bikes rowery tworzymy zawsze na indywidualne zamówienie. Chciałbyś zmienić malowanie lub masz szczególne życzenia dotyczące konfiguracji? Daj nam znać!
- Rama wykonana z karbonu, z włókien full toray, konstrukcja jest lekka i niesamowicie sztywna. Zadbaliśmy przy tym
o odpowiednią wytrzymałość. Na naszej ramie spokojnie możesz odbić z drogi na polne czy leśne ścieżki! - Zrównoważona geometria i większy niż w typowych szosach prześwit na opony pozwolą Ci pokonywać komfortowo długie trasy bez kompromisu względem szybkości
- Waga ramy od 970 g, waga roweru od 7,2 kg
- Prowadzenie przewodów wewnątrz ramy
- Możliwość montażu karbonowego kokpitu z całkowicie ukrytym, wewnętrznym prowadzeniem przewodów
- Prześwit na opony max. 700x35c
- Sztywne osie 100x12 mm przód 142x12 mm tył
- Na prośbę montujemy opony w systemie tubeless
Ten rower posiada niestandardowy design malowania. Dodatkowy koszt to 800 zł. Jeśli podoba Ci się taki kierunek, to chętnie stworzymy podobny projekt dla Ciebie.
Szczegóły techniczne, dotyczące poszczególnych części oraz informacje o geometrii ramy znajdziesz poniżej.
Cena dotyczy roweru według poniższej specyfikacji. Konfiguracja roweru na zdjęciach może się różnić.
Design roweru: Dreamworkers/Tadek Ciechanowski
Konfiguracja
towar niedostępny
Opis
Specyfikacja techniczna
- malowanie // Ramy i widelce malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Nasze rowery malowane są ręcznie, na Dolnym Śląsku, proszkowo lub na mokro w zależności od projektu.
-
rozmiar ramy // XS (43 cm)
rozmiar ramy // S (46 cm)
rozmiar ramy // M (49 cm)
rozmiar ramy // L (52 cm)
rozmiar ramy // XL (55 cm)
- rama // Wykonana z karbonu, włókien full toray waga ramy od 970 g w zależności od rozmiaru
- widelec // Tapered wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga 480 g
-
koła // Piasty DT Swiss 350, aluminiowe obręcze DT Swiss R500 24H 700c, szprychy Sapim Laser, 1700 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // Piasty DT Swiss 350, karbonowe obręcze VYTYV RC36 24H (700C), szprychy Sapim CX Ray, 1320 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // Piasty Dandy Horse TCN (zapadki, 72 POE), karbonowe obręcze Dandy Horse Pulsar 24H (45 lub 30 mm) (700C), szprychy Sapim Race, 1460 g, zaprojektowane i składane w Warszawie
koła // Piasty Dandy Horse TCN (zapadki, 72 POE), karbonowe obręcze Dandy Horse Pulsar ARV 24H (45 lub 30 mm) (700C), szprychy Sapim CX-Sprint, 1385 g, zaprojektowane i składane w Warszawie
- opony // Panaracer Gravelking Slick (dostępne różne wersje i rozmiary). Na życzenie możliwa zmiana dętek na system tubeless
-
przerzutki // Przód: Shimano Shimano 105 FD-R7000, Tył: Shimano 105 RD-R7000-GS
przerzutki // Przód: Shimano Ultegra FD-R8000, Tył: Shimano Ultegra RD-R8000-GS
przerzutki // Przód: Shimano 105 FD-R7150 Di2, Tył: Shimano 105 Di2 RD-R7150-GS
przerzutki // Przód: SRAM Rival AXS, Tył: SRAM Rival AXS
-
klamkomanetki // Shimano 105 ST-R7020
klamkomanetki // Shimano 105 ST-R7170 Di2
klamkomanetki // Shimano 105 FD-R7150 Di2
klamkomanetki // SRAM Rival AXS
-
hamulce // Shimano 105 BR-M7070, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano Ultegra BR-R8070, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano 105 BR-M7170, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
-
Korba // Shimano 105 FC-R7000 50/34T
Korba // Shimano Ultegra FC-R8000 50/34T
Korba // Shimano 105 12s FC-R7100 50/34T
Korba // SRAM RIVAL 2x AXS 48/35t
-
Kaseta // Shimano 105 HG700-11 (11-34T)
Kaseta // Shimano Ultegra HG800-11 (11-34T)
Kaseta // Shimano 105 Di2 CS-R7101-12 (11-34T)
Kaseta // SRAM XG-1250 (10-36T)
-
suport // Shimano BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // Shimano BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // Shimano BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // SRAM DUB BSA, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
- kierownica // PRO LT Compact 40cm/31.8mm (dostępne inne rozmiary i opcja bez flary)
- owijka/gripy // owijka Accent Evo
- mostek // PRO LT (dostępne różne rozmiary)
- siodełko // Selle Italia Seta lub Brooks Cambium C15 Carved (+400 zł)
- sztyca // karbonowa, Loca Bikes
- pedały // Shimano PD-M540 (+200 zł), Exustar E-PC915 (+200 zł) lub Shimano PD-RS500 (+200 zł)
- osie // Loca Bikes
- waga roweru // od 7,2 kg
Geometria
Geometria naszych szosowych rowerów Road Plus pozwala na zamontowanie opon o szerokości do 35 mm . Duży prześwit w połączeniu ze stosunkiem stack/reach typowym dla rowerów endurance, zapewniającym wygodną pozycję na rowerze, pozwala komfortowo zjechać z utartych szlaków - rower bez problemu poradzi sobie na leśnych ścieżkach czy gorszej jakości asfaltach. Jednocześnie, mała baza kół, krótkie tylne widełki i agresywne kąty pozwolą Ci dogonić wszystkich na szosowych ustawkach, a po górskich wirażach będziesz zjeżdżał z zamkniętymi oczami!
Geometria ramy | xs | s | m | l | xl | |
---|---|---|---|---|---|---|
a | Rozmiar c-t (mm) | 430 | 460 | 490 | 520 | 550 |
b | Efektywna dł. górnej rury (mm) | 516 | 530 | 546 | 560 | 580 |
c | Dł. rury sterowej (mm) | 120 | 138 | 157 | 172,6 | 195 |
d | Dł. tylnego widelca (mm) | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 |
e | Kąt rury sterowej (°) | 70,8 | 71,7 | 72 | 73 | 73 |
f | Kąt rury podsiodłowej (°) | 74,8 | 74,3 | 73,9 | 73,5 | 73 |
g | Rozstaw kół (mm) | 986,1 | 987,8 | 998,6 | 998,4 | 1012,9 |
h | Obniżenie suportu - BB drop (mm) | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 |
i | Reach (mm) | 370,8 | 374,2 | 380,8 | 385 | 392,9 |
j | Stack (mm) | 532,8 | 553,1 | 571,2 | 589,3 | 610,6 |
gwarancji
i widelec. Chętnie służymy radą
i pomocą także po upływie okresu gwarancyjnego.
i widelcem są objęte 2-letnią gwarancją. Wyjątkiem jest naturalne zużycie części eksploatacyjnych (np. opon, łańcucha).
wysyłka
w całej UE (koszt 60€). Czas dostawy w Polsce wynosi 1-2 dni robocze, a w UE
4-5 dni.
na zwrot
przed
kradzieżą
w bazie danych takiej jak Krajowy Rejestr Rowerowy. Oferujemy również opcję dokupienia pancernego zapięcia składanego lub U-Lock.
na raty