Silver Ink
Jeżeli kochasz jazdę po szosie, ale czasami brakuje Ci możliwości przejechania polnym skrótem, albo pobłądzenia w lesie w poszukiwaniu malowaniczych miejscówek, ten rower jest dla Ciebie!
Loca Road Plus pozwoli Ci szybko pokonać każdą asfaltową trasę, a wysoka główka i dodatkowe miejsce na opony, sprawią, że wjechanie na szutry przestanie być jakimkolwiek problemem.
Pamiętaj, że w Loca Bikes rowery tworzymy zawsze na indywidualne zamówienie. Chciałbyś zmienić malowanie lub masz szczególne życzenia dotyczące konfiguracji? Daj nam znać!
- Rama wykonana z karbonu, z włókien full toray, konstrukcja jest lekka i niesamowicie sztywna. Zadbaliśmy przy tym
o odpowiednią wytrzymałość. Na naszej ramie spokojnie możesz odbić z drogi na polne czy leśne ścieżki! - Zrównoważona geometria i większy niż w typowych szosach prześwit na opony pozwolą Ci pokonywać komfortowo długie trasy bez kompromisu względem szybkości
- Waga ramy od 970 g, waga roweru od 7,2 kg
- Prowadzenie przewodów wewnątrz ramy
- Możliwość montażu karbonowego kokpitu z całkowicie ukrytym, wewnętrznym prowadzeniem przewodów
- Prześwit na opony max. 700x35c
- Sztywne osie 100x12 mm przód 142x12 mm tył
- Na prośbę montujemy opony w systemie tubeless
Ten rower został stworzony na indywidualne zamówienie. Jeśli podoba Ci się taki kierunek, to chętnie stworzymy podobny projekt dla Ciebie. W związku z tym, w cenę nie jest wliczone skomplikowane malowanie
- wycenimy je dla Ciebie indywidualnie.
Szczegóły techniczne, dotyczące poszczególnych części oraz informacje o geometrii ramy znajdziesz poniżej.
Cena dotyczy roweru według poniższej specyfikacji. Konfiguracja roweru na zdjęciach może się różnić.
Design i malowanie roweru: Dreamworkers / PFISHOVA
Zdjęcia: Krzysiek Charatonik
Konfiguracja
towar niedostępny
Opis
Specyfikacja techniczna
- malowanie // Ramy i widelce malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Nasze rowery malowane są ręcznie, na Dolnym Śląsku, proszkowo lub na mokro w zależności od projektu.
-
rozmiar ramy // XS (43 cm)
rozmiar ramy // S (46 cm)
rozmiar ramy // M (49 cm)
rozmiar ramy // L (52 cm)
rozmiar ramy // XL (55 cm)
- rama // Wykonana z karbonu, włókien full toray waga ramy od 970 g w zależności od rozmiaru
- widelec // Tapered wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga 480 g
-
koła // Piasty DT Swiss 350, aluminiowe obręcze DT Swiss R500 24H 700c, szprychy Sapim Laser, 1700 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // Piasty DT Swiss 350, karbonowe obręcze VYTYV RC36 24H (700C), szprychy Sapim CX Ray, 1320 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // Piasty Dandy Horse TCN (zapadki, 72 POE), karbonowe obręcze Dandy Horse Pulsar 24H (45 lub 30 mm) (700C), szprychy Sapim Race, 1460 g, zaprojektowane i składane w Warszawie
koła // Piasty Dandy Horse TCN (zapadki, 72 POE), karbonowe obręcze Dandy Horse Pulsar ARV 24H (45 lub 30 mm) (700C), szprychy Sapim CX-Sprint, 1385 g, zaprojektowane i składane w Warszawie
- opony // Panaracer Gravelking Slick (dostępne różne wersje i rozmiary). Na życzenie możliwa zmiana dętek na system tubeless
-
przerzutki // Przód: Shimano Shimano 105 FD-R7000, Tył: Shimano 105 RD-R7000-GS
przerzutki // Przód: Shimano Ultegra FD-R8000, Tył: Shimano Ultegra RD-R8000-GS
przerzutki // Przód: Shimano 105 FD-R7150 Di2, Tył: Shimano 105 Di2 RD-R7150-GS
przerzutki // Przód: SRAM Rival AXS, Tył: SRAM Rival AXS
-
klamkomanetki // Shimano 105 ST-R7020
klamkomanetki // Shimano 105 ST-R7170 Di2
klamkomanetki // Shimano 105 FD-R7150 Di2
klamkomanetki // SRAM Rival AXS
-
hamulce // Shimano 105 BR-M7070, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano Ultegra BR-R8070, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano 105 BR-M7170, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
-
Korba // Shimano 105 FC-R7000 50/34T
Korba // Shimano Ultegra FC-R8000 50/34T
Korba // Shimano 105 12s FC-R7100 50/34T
Korba // SRAM RIVAL 2x AXS 48/35t
-
Kaseta // Shimano 105 HG700-11 (11-34T)
Kaseta // Shimano Ultegra HG800-11 (11-34T)
Kaseta // Shimano 105 Di2 CS-R7101-12 (11-34T)
Kaseta // SRAM XG-1250 (10-36T)
-
suport // Shimano BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // Shimano BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // Shimano BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // SRAM DUB BSA, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
- kierownica // PRO LT Compact 40cm/31.8mm (dostępne inne rozmiary i opcja bez flary)
- owijka/gripy // owijka Accent Evo
- mostek // PRO LT (dostępne różne rozmiary)
- siodełko // Selle Italia Seta lub Brooks Cambium C15 Carved (+400 zł)
- sztyca // karbonowa, Loca Bikes
- pedały // Shimano PD-M540 (+200 zł), Exustar E-PC915 (+200 zł) lub Shimano PD-RS500 (+200 zł)
- osie // Loca Bikes
- waga roweru // od 7,2 kg
Geometria
Geometria naszych szosowych rowerów Road Plus pozwala na zamontowanie opon o szerokości do 35 mm . Duży prześwit w połączeniu ze stosunkiem stack/reach typowym dla rowerów endurance, zapewniającym wygodną pozycję na rowerze, pozwala komfortowo zjechać z utartych szlaków - rower bez problemu poradzi sobie na leśnych ścieżkach czy gorszej jakości asfaltach. Jednocześnie, mała baza kół, krótkie tylne widełki i agresywne kąty pozwolą Ci dogonić wszystkich na szosowych ustawkach, a po górskich wirażach będziesz zjeżdżał z zamkniętymi oczami!
Geometria ramy | xs | s | m | l | xl | |
---|---|---|---|---|---|---|
a | Rozmiar c-t (mm) | 430 | 460 | 490 | 520 | 550 |
b | Efektywna dł. górnej rury (mm) | 516 | 530 | 546 | 560 | 580 |
c | Dł. rury sterowej (mm) | 120 | 138 | 157 | 172,6 | 195 |
d | Dł. tylnego widelca (mm) | 415 | 415 | 415 | 415 | 415 |
e | Kąt rury sterowej (°) | 70,8 | 71,7 | 72 | 73 | 73 |
f | Kąt rury podsiodłowej (°) | 74,8 | 74,3 | 73,9 | 73,5 | 73 |
g | Rozstaw kół (mm) | 986,1 | 987,8 | 998,6 | 998,4 | 1012,9 |
h | Obniżenie suportu - BB drop (mm) | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 |
i | Reach (mm) | 370,8 | 374,2 | 380,8 | 385 | 392,9 |
j | Stack (mm) | 532,8 | 553,1 | 571,2 | 589,3 | 610,6 |
gwarancji
i widelec. Chętnie służymy radą
i pomocą także po upływie okresu gwarancyjnego.
i widelcem są objęte 2-letnią gwarancją. Wyjątkiem jest naturalne zużycie części eksploatacyjnych (np. opon, łańcucha).
wysyłka
w całej UE (koszt 60€). Czas dostawy w Polsce wynosi 1-2 dni robocze, a w UE
4-5 dni.
na zwrot
przed
kradzieżą
w bazie danych takiej jak Krajowy Rejestr Rowerowy. Oferujemy również opcję dokupienia pancernego zapięcia składanego lub U-Lock.
na raty