











Wild Purple
Na bazie naszej ramy możesz stworzyć wszechstronny rower do długich wypraw w zróżnicowanym terenie lub szybką maszynę do połykania kilometrów na szosie.
Ten rower został stworzony na indywidualne zamówienie. Nie powtórzymy tego designu, ale jeśli podoba Ci się taki kierunek, to chętnie stworzymy podobny projekt dla Ciebie! Customowe malowanie jest wliczone w cenę tego roweru.
- Sportowa geometria łącząca najlepsze zalety gravela i szosy endurance
- Rama wykonana z aluminium 7020, które jest wytrzymalsze, lżejsze i lepiej tłumi drgania niż popularny stop 6061T6
- Nasze ramy gravelowe są spawane ręcznie w Polsce. Przechodzą rygorystyczne testy w fabrykach i przetrwały już wiele wyścigów oraz bikepackingowych wypraw. Design, montaż i malowanie rowerów odbywa się we Wrocławiu
- Prześwit na opony max. 700x43c lub 650x47c
- Sztywne osie 100x12 mm przód 142x12 mm tył
- W pełni karbonowy widelec i główka typu tapered
- Możliwość zamontowania pełnych błotników, bagażnika tylnego oraz 2 uchwytów na bidon
- Na prośbę montujemy opony w systemie tubeless
Szczegóły techniczne, dotyczące poszczególnych części oraz informacje o geometrii ramy znajdziesz poniżej.
Cena dotyczy roweru według poniższej specyfikacji. Konfiguracja roweru na zdjęciach może się różnić.
Design roweru: Dreamworkers
Konfiguracja
towar niedostępny
Opis
Specyfikacja techniczna
- malowanie // Ramy i widelce malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Nasze rowery malowane są ręcznie, na Dolnym Śląsku, proszkowo lub na mokro w zależności od projektu
-
rozmiar ramy // S (50 cm)
rozmiar ramy // M (53 cm)
rozmiar ramy // L (56 cm)
rozmiar ramy // XL (59 cm)
- rama // Wykonana w Polsce cieniowanych rur ze stopu aluminium (7020), materiał pochodzi z niemieckich hut, gładkie spawy, wewnętrzne prowadzenie pancerzy i linek, waga ramy 1600-1880 g w zależności od rozmiaru.
- widelec // Tapered wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga 475 g (dla rury sterowej 150 mm)
-
koła // Piasty DT Swiss 370, aluminiowe obręcze VYTYV 32H 700c, szprychy Sapim Leader, 1700 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // Piasty DT Swiss 350, aluminiowe obręcze VYTYV GCX 28H (700C), szprychy Sapim Laser, 1550 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // Piasty DT Swiss 350, karbonowe obręcze VYTYV RC31 24H (700C), szprychy Sapim CX Ray, 1250 g, składane na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
koła // piasty Dandy Horse TCN (CL, Straight Pull, 24H, zapadki, 72 POE), karbonowe obręcze Dandy Horse Pulsar 30/45 (wys. 30 lub 45 mm, szer. wewn. 25 mm), Sapim Race, 1460 g, zaprojektowane i zaplecione w Warszawie, przez Dandy Horse
koła // piasty Dandy Horse TCN (CL, Straight Pull, 24H, zapadki, 72 POE), karbonowe obręcze Dandy Horse Pulsar ARV 30/45 (wys. 30 lub 45 mm, szer. wewn. 25 mm), Sapim CX-Sprint, 1385 g, zaprojektowane i zaplecione w Warszawie, przez Dandy Horse
- opony // Panaracer Gravelking SK (dostępne różne wersje i rozmiary). Na życzenie możliwa zmiana dętek na system tubeless
-
przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX400, Tył: Shimano GRX RD-RX400
przerzutki // Tył: Shimano GRX RD-RX812
przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX810, Tył: Shimano GRX RD-RX810
przerzutki // Tył: SRAM Rival AXS XPLR
przerzutki // Tył: SRAM GX AXS
przerzutki // Przód: SRAM Rival AXS Wide, Tył: SRAM Rival AXS
przerzutki // Tył: Shimano GRX RD-RX817
przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX815, Tył: Shimano GRX RD-RX815
przerzutki // Tył: Shimano GRX RD-RX822-SGS
przerzutki // Przód: Shimano GRX FD-RX820, Tył: Shimano GRX RD-RX820
-
klamkomanetki // Shimano GRX RX400 2x10
klamkomanetki // Shimano GRX RX800 1x11
klamkomanetki // Shimano GRX RX800 2x11
klamkomanetki // SRAM Rival AXS
klamkomanetki // SRAM Rival AXS
klamkomanetki // SRAM Rival AXS
klamkomanetki // Shimano GRX RX815 Di2
klamkomanetki // Shimano GRX RX815 Di2
klamkomanetki // Shimano GRX RX820
klamkomanetki // Shimano GRX RX820
-
hamulce // Shimano GRX RX400, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // SRAM Rival AXS, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX800, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX820, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
hamulce // Shimano GRX RX820, flat mount, tarcze SM-RT64 160 mm
-
Korba // Shimano GRX RX600 46/30T
Korba // Shimano GRX RX600 40T
Korba // Shimano GRX RX600 46/30T
Korba // SRAM RIVAL 1x AXS WIDE 40T
Korba // SRAM RIVAL 1x AXS WIDE, zębatka Garbaruk DM 42t
Korba // SRAM RIVAL 2x AXS WIDE 43/30T
Korba // Shimano GRX RX810 42T
Korba // Shimano GRX RX810 48/31T
Korba // Shimano GRX RX820 40T
Korba // Shimano Shimano GRX RX820 48/31T
-
Kaseta // Shimano Tiagra HG50-10 (11-36)
Kaseta // Shimano SLX M7000-11 (11-46T)
Kaseta // Shimano 105 HG700-11 (11-34T)
Kaseta // SRAM XPLR XG-1251 (10-44T)
Kaseta // SRAM XG-1275 (10-52T)
Kaseta // SRAM XG-1250 (10-36T)
Kaseta // Shimano Deore XT M8100 (10-51T)
Kaseta // Shimano Ultegra CS-R8100 (11-34T)
-
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // SRAM DUB BSA Wide, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // SRAM DUB BSA Wide, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // SRAM DUB BSA Wide, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // BB-RS500, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // Shimano SM-BBR60, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
suport // Shimano SM-BBR60, na podwójnie uszczelnianych łożyskach maszynowych
- kierownica // Loca Bikes, 44 cm, flara 8 st. (dostępne inne rozmiary i opcja bez flary)
- owijka/gripy // owijka Ergotec Vigo
- mostek // SDS by Schulz, AL6061 (dostępne różne rozmiary)
- siodełko // Selle Royal Seta lub Brooks Cambium C15 Carved (+400 zł)
- sztyca // Ergotec Viper, AL6061
- pedały // Shimano PD-M540 (+200 zł), Exustar E-PC915 (+200 zł) lub Shimano PD-T8000 (+350 zł)
- osie // BB Components, Made in Poland
- waga roweru // od 9,1 kg
- maksymalny udźwig // 120 kg
Geometria
Geometria ram w rowerach gravelowych od Loca Bikes charakteryzuje się stosunkowo ostrymi kątami i wąskim rozstawem kół. Dzięki temu nasze rowery są zwrotne, precyzyjnie reagują na Twoje ruchy i pozwalają na przybranie aerodynamicznej pozycji. Nie popadliśmy jednak w skrajność i na zjazdach i długich trasach nasze rowery oferują także dobrą stabilność i wygodę.

Geometria ramy | s | m | l | xl | ||
---|---|---|---|---|---|---|
a | Rozmiar c-t (mm) | 500 | 530 | 560 | 590 | |
b | Efektywna dł. górnej rury (mm) | 536 | 546 | 564 | 578 | |
c | Dł. rury sterowej (mm) | 110 | 130 | 160 | 180 | |
d | Dł. tylnego widelca (mm) | 425 | 425 | 425 | 425 | |
e | Kąt rury sterowej (°) | 71 | 71 | 71,6 | 72 | |
f | Kąt rury podsiodłowej (°) | 73 | 73 | 73 | 73 | |
g | Rozstaw kół (mm) | 1004 | 1010 | 1028 | 1043 | |
h | Obniżenie suportu - BB drop (mm) | 72 | 72 | 72 | 72 | |
i | Reach | 371 | 376 | 386 | 397 | |
j | Stack | 536 | 557 | 581 | 604 |

gwarancji
i widelec. Chętnie służymy radą
i pomocą także po upływie okresu gwarancyjnego.

i widelcem są objęte 2-letnią gwarancją. Wyjątkiem jest naturalne zużycie części eksploatacyjnych (np. opon, łańcucha).

wysyłka
w całej UE (koszt 60€). Czas dostawy w Polsce wynosi 1-2 dni robocze, a w UE
4-5 dni.

na zwrot

przed
kradzieżą
w bazie danych takiej jak Krajowy Rejestr Rowerowy. Oferujemy również opcję dokupienia pancernego zapięcia składanego lub U-Lock.

na raty