test
Nasze stalowe ramy idealnie sprawdzą się, jeżeli szukasz roweru, który musi być gotowy na wszystko. Wysoka wytrzymałość, znakomite tłumienie drgań i zrelaksowana geometria sprawiają, że to doskonała baza pod rower na długie bikepackingowe wyprawy.
Pamiętaj, że w Loca Bikes rowery tworzymy zawsze na indywidualne zamówienie. Chciałbyś zmienić malowanie lub masz szczególne życzenia dotyczące konfiguracji? Daj nam znać!
- Wyważona geometria zapewniająca stabilność i wygodę na długich, wymagających trasach
- Rama wykonana ze stalowych, włoskich rur Columbus Zona, które zapewniają świetny kompromis pomiędzy wagą,
a wytrzymałością. Tłumią drgania wyraźnie lepiej niż konstrukcje aluminiowe. - Nasze stalowe ramy gravelowe są spawane ręcznie w Polsce. Przetrwały już wiele wyścigów oraz bikepackingowych wypraw. Cały projekt, design i malowanie ram to również lokalne procesy.
- Prześwit na opony max. 700x45c
- Sztywne osie 100x12 mm przód 142x12 mm tył
- W pełni karbonowy widelec tapered
- Możliwość zamontowania pełnych błotników, bagażnika tylnego, 3 koszyków na bidon na ramie, dwóch na widelcu oraz torebki z mocowanie direct mount przy mostku
- Na prośbę montujemy opony w systemie tubeless
Ta rama została pomalowana na indywidualne zamówienie. Jeśli podoba Ci się taki kierunek to chętnie stworzymy podobny projekt dla Ciebie. W związku z tym, w cenę nie jest wliczone skomplikowane malowanie - wycenimy je dla Ciebie indywidualnie.
Szczegóły techniczne, dotyczące poszczególnych części oraz informacje o geometrii ramy znajdziesz poniżej.
Cena dotyczy roweru według poniższej specyfikacji. Konfiguracja roweru na zdjęciach może się różnić.
Design roweru: Tadek Ciechanowski
Konfiguracja
towar niedostępny
Opis
Specyfikacja techniczna
- malowanie // Ramy i widelce malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Nasze rowery malowane są ręcznie, na Dolnym Śląsku, proszkowo lub na mokro w zależności od projektu.
- rama // Wykonana w Polsce z włoskich rur Columbus Zona, waga ok. 2100 g (w zależności od rozmiaru)
- widelec // tapered wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga 450 g
- suport // Shimano BB-RS500, na łożyskach maszynowych, podwójnie uszczelniane
- napęd // Shimano GRX RX800 2x11: korba 46-30t, kaseta 11-34t || Shimano GRX RX800 1x11: korba 40t, kaseta 11-46t
- Korba // Shimano GRX RX600-11 172,5 mm || Shimano GRX RX600-1 172,5 mm
- PEDAŁY // Możliwość montażu SPD MTB Shimano PD-M540 (+200 zł), pedałów platformowych Exustar E-PC915 (+200 zł) lub pedałów SPD MTB Shimano PD-T8000 (+350 zł)
- kierownica // Loca Bikes gravelowa, 44 cm (dostępne inne rozmiary i opcja bez flary)
- owijka/gripy // owijka Ergotec Vigo
- mostek // SDS by Schulz, AL6061 (dostępne różne rozmiary)
- siodełko // Fizik Monte lub Brooks Cambium C15 Carved (+400 zł)
- sztyca // Ergotec Viper, AL6061
- koła // Składane na piastach DT Swiss, na Dolnym Śląsku, przez Wojczal Bikes
Adventure: piasty DT Swiss 370, aluminiowe obręcze VYTYV 32H (700C lub 650B), szprychy Sapim Leader, 1700 g
Lite: piasty DT Swiss 350, aluminiowe obręcze VYTYV GCX 28H (700C), szprychy Sapim Laser, 1550 g
Superlite: piasty DT Swiss 350, karbonowe obręcze VYTYV RC31 24H (700C), szprychy Sapim CX Ray, 1250 g
Wykończenie: opony Panaracer Gravelking SK (dostępne różne wersje i rozmiary), sztywne osie BB Components (polska manufaktura). Na życzenie możliwa zmiana dętek na system tubeless - hamulce // Shimano GRX RX800 || mocowanie flat mount, tarcze Shimano SM-RT64 160 mm
- klamkomanetki // Shimano GRX RX800 (posiadają znakomitą technologię Servo-Wave)
- waga roweru // ok. 10 kg (w zależności od rozmiaru i użytych komponentów)
Geometria
Geometria naszych stalówek jest o wiele bardziej zrelaksowana niż w przypadku graveli aluminiowych. Zdecydowanie wyższa główka ramy, a co za tym idzie większy stack i miejsce pod opony 700x45c sprawiają, że stalowa Loca to najwygodniejszy rower jaki stworzyliśmy. Świetnie sprawdzi się na wyprawach bikepackingowych czy ultramaratonach. Zachowaliśmy jednocześnie równowagę - tylny trójkąt jest nadal dość krótki, a rower świetnie zbiera się podczas sprintów.
Geometria ramy | s | m | l | xl | ||
---|---|---|---|---|---|---|
a | Rozmiar c-t (mm) | 500 | 530 | 560 | 590 | |
b | Efektywna dł. górnej rury (mm) | 536 | 549 | 565 | 578 | |
c | Dł. rury sterowej (mm) | 110 | 145 | 160 | 180 | |
d | Dł. tylnego widelca (mm) | 420 | 420 | 420 | 420 | |
e | Kąt rury sterowej (°) | 71 | 71 | 71,6 | 72 | |
f | Kąt rury podsiodłowej (°) | 73 | 73 | 73 | 73 | |
g | Rozstaw kół (mm) | 1001 | 1018 | 1028 | 1038 | |
h | Obniżenie suportu - BB drop (mm) | 72 | 72 | 72 | 72 | |
i | Reach | 377 | 380 | 391 | 403 | |
j | Stack | 556 | 586 | 602 | 626 |
gwarancji
i widelec. Chętnie służymy radą
i pomocą także po upływie okresu gwarancyjnego.
i widelcem są objęte 2-letnią gwarancją. Wyjątkiem jest naturalne zużycie części eksploatacyjnych (np. opon, łańcucha).
wysyłka
w całej UE (koszt 60€). Czas dostawy w Polsce wynosi 1-2 dni robocze, a w UE
4-5 dni.
na zwrot
przed
kradzieżą
w bazie danych takiej jak Krajowy Rejestr Rowerowy. Oferujemy również opcję dokupienia pancernego zapięcia składanego lub U-Lock.
na raty