






Rama miejska damska surowa
Nasza autorska rama do roweru miejskiego. Wykonana jest z cieniowanego aluminium, a jej waga to zaledwie ok. 2000 g, w zależności od rozmiaru.
Cała produkcja odbywa się w Polsce.
Nasza rama będzie świetną bazą do złożenia bezawaryjnego, wygodnego roweru miejskiego, szybkiego single speeda do poruszania się po mieście lub niezniszczalnego gravela na pasek z piastą biegową.
- Prześwit na opony max. 700x45c
- Sztywna oś 100x12 mm z przodu
- Kompatybilność z napędem na pasek
- Przesuwne haki pozwalają na zamontowanie praktycznie każdej piasty biegowej lub napędu typu single speed
- W pełni karbonowy widelec i główka typu tapered Widelec i rama pozwalają na zamontowanie hamulców tarczowych w standardzie flat mount
- Możliwość zamontowania pełnych błotników, tylnego bagażnika oraz 2 uchwytów na bidon
- Wygodna geometria pozwalająca na komfortową jazdę po mieście i bezproblemowe pokonywanie szutrowych tras
Cena obejmuje ramę, karbonowy widelec, stery zintegrowane Tange, obejmę sztycy oraz sztywną oś polskiej manufaktury BB Components.
Dokładna specyfikacja techniczna dostępna poniżej
Konfiguracja
towar niedostępny
Opis
Specyfikacja techniczna
- rama // Wykonana ze stopu aluminium (AL7020), ręcznie szlifowane spawy, cieniowane rury, wewnętrzne prowadzenie pancerzy, waga ramy ok. 2000 g, w zależności od rozmiaru
- widelec // Tapered, wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga widelca 390 g
- stery // Tange(japoński, kultowy producent), zintegrowane, 1 1/8 na 1,5 cala, na łożyskach maszynowych, podwójnie uszczelniane
- Sztywna oś // Polska manufaktura BB Components, przód 12x100 mm, skok gwintu 1,5
- Mufa Suportu // BSA 68 mm
- Średnica sztycy // 30,9 mm
Geometria
Geometria ram miejskich Loca Bikes ściśle nawiązuje do naszych graveli. Szerszy rozstaw kół oraz zmodyfikowany tylny trójkąt pozwalają na montaż napędu na pasek piasty wielobiegowej, dzięki czemu nasze rowery miejskie są w pełni praktyczne i umożliwiają sprawne przemieszczanie się po mieście w każdych warunkach pogodowych. Zachowanie równowagi pomiędzy stabilnością, a responsywnością prowadzenia roweru pozwoli jednak z powodzeniem wjechać również na mniej utarte szlaki i korzystać z roweru jako gravela.

Geometria ramy | S | M | L | |
---|---|---|---|---|
a | Rozmiar c-t (mm) | 500 | 530 | 560 |
b | Dł. górnej rury (mm) | 537 | 546 | 564 |
c | Dł. rury sterowej (mm) | 110 | 130 | 160 |
d | Dł. tylnego widelca (mm) | 425 | 425 | 425 |
e | Kąt rury sterowej (°) | 71 | 71.6 | 71.6 |
f | Kąt rury podsiodłowej (°) | 74 | 74 | 74 |
g | Rozstaw kół (mm) | 1014 | 1019 | 1039 |
h | Obniżenie suportu (mm) | 72 | 72 | 72 |
i | Reach (mm) | 383 | 386 | 397 |
j | Stack (mm) | 535 | 556 | 585 |








gwarancji

miesiące

wysyłka

na zwrot

przed
kradzieżą

na raty