Warranty
 

Bezpieczeństwo przede wszystkim

  • Zadbaj o to, aby Twój rower był regularnie kontrolowany przez profesjonalnego mechanika rowerowego.
  • Zawsze jeździj na rowerze zgodnie z przepisami ruchu drogowego.
  • Zawsze jeździj w kasku.
  • Zadbaj, abyś był/ była jak najlepiej widoczna kiedy jeździsz w nocy.
  • Na drodze kieruj się zdrowym rozsądkiem i przewiduj, że innym może go brakować.
 

 

5-letnia gwarancja na ramy i widelce Loca Bikes

Jesteśmy pewni wysokiej jakości ram i widelców, wykorzystywanych w rowerach Loca Bikes. Dlatego udzielamy 5-letniej gwarancji na wszelkie wady materiałowe w naszych ramach i widelcach. Dodatkowo Loca Bikes udziela 2-letniej gwarancji na pozostałe części za wyjątkiem eksploatacyjnych, takich jak opony, dętki, rączki/owijki oraz łożyska. Jako wady materiałowe NIE zostaną uznane uszkodzenia i defekty powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania lub serwisowania roweru (lub braku serwisowania) i mechaniczne uszkodzenia lakieru.

Warunki gwarancji

  1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Okres gwarancji jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta i wynosi 5 lat na ramy oraz widelce oraz 2 lata na wszystkie pozostałe części Produktu. Gwarancja dotyczy wad materiałowych produktu.
  3. Gwarancja jest udzielana pierwotnemu nabywcy produktu i nie podlega przeniesieniu.
  4. Jako wady materiałowe NIE zostaną uznane:
    1. Uszkodzenia i defekty powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania roweru,
    2. uszkodzenia i defekty powstałe w wyniku niewłaściwego serwisowania roweru,
    3. uszkodzenia i defekty powstałe w wyniku nieprzeprowadzania regularnych serwisów,
    4. a także mechaniczne uszkodzenia lakieru.
  5. Gwarancja nie dotyczy zużycia części eksploatacyjnych, takich jak łańcuchy, opony czy łożyska.
  6. Po pojawieniu się wady produktu należy niezwłocznie przestać korzystać z produktu i zgłosić wadę producentowi, na adres E-mail hello@locabikes.com
  7. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest karta gwarancyjna lub dowód zakupu.
  8. Gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta oraz podmiotów, o których mowa w §9 Regulaminu, wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.
  9. Okres gwarancji liczy się od dnia, w którym Klient prześle do Sprzedawcy dołączoną do Produktu, uzupełnioną kartę gwarancyjną wraz z dowodem montażu roweru przez profesjonalny serwis rowerowy. Klient ma obowiązek wypełnienia, zeskanowania oraz przesłania karty gwarancyjnej spełniającej warunki wskazane w zdaniu poprzednim w ciągu 30 dni od dnia zakupu Produktu na adres hello@locabikes.com.
  10. Loca Bikes zastrzega sobie prawo do zwrócenia się o wysłanie zdjęć szkody oraz do zwrotu jedynie uszkodzonej części, a nie całego roweru.
  11. LOCA Bikes także zastrzega sobie prawo do wystawienia kuponu na zakupy w sklepie internetowym Loca Bikes o wartości odpowiedniej do wartości szkody lub defektu, w przypadku kiedy nie istnieje inna możliwość zrekompensowania klientowi poniesionej przez niego straty.
  12. Loca Bikes nie jest zobowiązana do pokrycia kosztów wysyłki związanych ze zwrotem wadliwego towaru.
 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ: Loca Bikes nie odpowiada za to czy klienci jeżdżą na swoich rowerach w sposób bezpieczny oraz zgodny z lokalnymi przepisami drogowymi. Loca Bikes nie odpowiada także za regularną i profesjonalną konserwację roweru, która jest niezbędna, aby zapewnić bezpieczeństwo osobie jadącej na rowerze oraz innym uczestnikom ruchu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium