





B290
Karbonowa Loca to najlżejszy i najagresywniejszy pod względem pozycji gravel w naszej ofercie. Ta rama sprawdzi się świetnie dla osób szukających roweru do szybkiej jazdy w ciężkim, wymagającym terenie.
- Prześwit na opony max. 700x50c
- Sztywne osie 100x12 mm przód 142x12 mm tył
- W pełni karbonowy widelec tapered
- Możliwość zamontowania pełnych błotników, 3 koszyków na bidon na ramie, 2 na widelcu oraz torebki przy mostku mocowanej na śruby
- Na prośbę montujemy opony w systemie tubeless
- Zrównoważona geometria i bardzo duży prześwit na opony pozwolą Ci pokonywać komfortowo długie trasy w trudnym terenie
- Rama wykonana z karbonu, z włókien full toray, konstrukcja jest lekka i niesamowicie sztywna. Zadbaliśmy przy tym o odpowiednią wytrzymałość. Naszym karbonowym gravelem bez strachu możesz wjechać na wymagające leśne szlaki.
Dzięki współpracy z krakowską firmą Garbaruk możesz jeszcze bardziej spersonalizować swój napęd montując owalne zębatki, wózki z kółkami typu oversize oraz kasety o rozpiętości do 10-50t. Poza większym zasięgiem przełożeń, precyzją pracy oraz zmniejszonymi oporami, taki zestaw pozwala zaoszczędzić ponad 250 g! Szczegóły w sekcji dodatków.
Pamiętaj, że w Loca Bikes rowery tworzymy zawsze na indywidualne zamówienie. Chciałbyś zmienić malowanie lub masz szczególne życzenia dotyczące konfiguracji? Daj nam znać!
Szczegóły techniczne, dotyczące poszczególnych części oraz informacje o geometrii ramy znajdziesz poniżej.
Cena dotyczy roweru według poniższej specyfikacji. Konfiguracja roweru na zdjęciach może się różnić.
Design roweru: Tadek Ciechanowski
Konfiguracja
towar niedostępny
Opis
Specyfikacja techniczna
- malowanie // Ramy, widelce i inne metalowe części malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Każdą ramę możemy sygnować w trwały sposób, imieniem i nazwiskiem lub pseudonimem właściciela. Ramy i widelce, w zależności od projektu, malujemy proszkowo oraz na mokro co pozwala nam na uzyskanie niesamowitej głębi koloru i dużej wytrzymałości powłok. Nasze rowery malowane są ręcznie, na Dolnym Śląsku
- rama // Wykonana na Tajwanie z karbonu, włókien full toray waga ramy od 1300 g w zależności od rozmiaru;
- widelec // tapered wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga widelca 530 g
- stery // TANGE (japoński, kultowy producent), zintegrowane, 1 1/8 na 1,5 cala, na łożyskach maszynowych, podwójnie uszczelniane
- napęd // Shimano GRX R400: korba 46-30t, kaseta 11-36t || Shimano GRX RX800 2x11: korba 46-30t, kaseta 11-34t || Shimano GRX RX800 1x11: korba 40t, kaseta 11-46t
- Korba // Shimano GRX RX600-10 172,5 mm || Shimano GRX RX600-11 172,5 mm || Shimano GRX RX600-1 172,5 mm
- PEDAŁY // Brak, możliwość zamontowania SPD MTB Shimano PD-M540, pedałów platformowych Exustar E-PC915 (dopłata 150 zł) lub pedałów SPD MTB Shimano PD-T8000 (dopłata 300 zł)
- kierownica // Loca Bikes gravelowa, 44 cm (dostępne inne rozmiary i opcja bez flary)
- owijka/gripy // owijka Ergotec Vigo, mięsista, bardzo dobry grip, korki na imbus
- mostek // Truvativ Stylo T20/SDS by Schulz, cieniowane Alu 6061 (dostępne różne rozmiary)
- siodełko // Fizik Monte lub Brooks Cambium C15 Carved (dopłata 400 zł)
- sztyca // karbonowa, Loca Bikes
- koła//// Składane na Dolnym Śląsku, przez VYTYV
Standard: aluminiowe obręcze VYTYV 32H (700C lub 650B), piasty DT Swiss 370, szprychy Sapim Leader, 1700 g
Lite: aluminiowe obręcze VYTYV GCX 28H (700C), piasty DT Swiss 350, szprychy Sapim Laser, 1550 g
Superlite: karbonowe obręcze VYTYV RC31 24H (700C), piasty DT Swiss 350, szprychy Sapim CX Ray, 1250 g
Wykończenie: opony Panaracer Gravelking SK 700x43c/650x47c (dostępne inne wersje i rozmiary), dętki Schwalbe, taśma Schwalbe High Pressure, sztywne osie BB Components (polska manufaktura). Na życzenie możliwa zmiana dętek na system tubeless - hamulce // Shimano GRX RX800/RX400 || mocowanie flat mount, tarcze Shimano SM-RT64 160 mm
- KLAMKOMANETKI // Shimano GRX RX400 || Shimano GRX RX800 (posiadają znakomitą technologię Servo-Wave)
- waga roweru// od 8,7 kg (dla rozmiaru S, kół Superlite i GRX RX800 1x11)
Geometria
Geometria naszych ram karbonowych pozwala na zamontowanie opon o szerokości aż 50 mm. W połączeniu z dość wysoką główką, sporą bazą kół i dużym reachem, umożliwia to szybkie pokonywanie trudnych, technicznych szutrowych zjazdów. Rower świetnie sprawdzi się również na wyprawach, dla osób przyzwyczajonych do bardziej pochylonej pozycji.
Geometria ramy | s | m | l | xl | ||
---|---|---|---|---|---|---|
a | Rozmiar c-t (mm) | 470 | 490 | 510 | 530 | |
b | Efektywna dł. górnej rury (mm) | 545 | 560 | 577 | 595 | |
c | Dł. rury sterowej (mm) | 135 | 150 | 170 | 190 | |
d | Dł. tylnego widelca (mm) | 435 | 435 | 435 | 435 | |
e | Kąt rury sterowej (°) | 70,3 | 70,5 | 72 | 72,5 | |
f | Kąt rury podsiodłowej (°) | 73,5 | 73,5 | 73,5 | 73,5 | |
g | Rozstaw kół (mm) | 1037 | 1050 | 1053 | 1067 | |
h | Obniżenie suportu - BB drop (mm) | 70 | 70 | 70 | 70 | |
i | Reach | 380 | 390 | 400 | 412 | |
j | Stack | 558 | 575 | 596 | 619 |








gwarancji

miesiące

wysyłka

na zwrot

przed
kradzieżą

na raty