












Orange & Green
Nasze stalowe ramy idealnie sprawdzą się, jeżeli szukasz roweru, który musi być gotowy na wszystko. Wysoka wytrzymałość, znakomite tłumienie drgań i zrelaksowana geometria sprawiają, że to doskonała baza pod rower na długie bikepackingowe wyprawy.
- Prześwit na opony max. 700x45c
- Sztywne osie 100x12 mm przód 142x12 mm tył
- W pełni karbonowy widelec tapered
- Możliwość zamontowania pełnych błotników, bagażnika tylnego, 3 koszyków na bidon na ramie, dwóch na widelcu oraz torebki z mocowanie direct mount przy mostku
- Na prośbę montujemy opony w systemie tubeless
- Wyważona geometria zapewniająca stabilność i wygodę na długich, wymagających trasach
- Rama wykonana ze stalowych, włoskich rur Columbus Zona, które zapewniają świetny kompromis pomiędzy wagą, a wytrzymałością. Tłumią drgania wyraźnie lepiej niż konstrukcje aluminiowe.
- Nasze stalowy ramy gravelowe są spawane ręcznie w Polsce. Przetrwały już wiele wyścigów oraz bikepackingowych wypraw. Cały projekt, design i malowanie ram to również lokalne procesy.
Dzięki współpracy z krakowską firmą Garbaruk możesz jeszcze bardziej spersonalizować swój napęd montując owalne zębatki, wózki z kółkami typu oversize oraz kasety o rozpiętości do 10-50t. Poza większym zasięgiem przełożeń, precyzją pracy oraz zmniejszonymi oporami, taki zestaw pozwala zaoszczędzić ponad 250 g! Szczegóły w sekcji dodatków.
Pamiętaj, że w Loca Bikes rowery tworzymy zawsze na indywidualne zamówienie. Chciałbyś zmienić malowanie lub masz szczególne życzenia dotyczące konfiguracji? Daj nam znać!
Szczegóły techniczne, dotyczące poszczególnych części oraz informacje o geometrii ramy znajdziesz poniżej.
Cena dotyczy roweru według poniższej specyfikacji. Konfiguracja roweru na zdjęciach może się różnić.
Design roweru: Tadek Ciechanowski
Konfiguracja
towar niedostępny
Opis
Specyfikacja techniczna
- malowanie // Ramy, widelce i inne metalowe części malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Każdą ramę możemy sygnować w trwały sposób, imieniem i nazwiskiem lub pseudonimem właściciela. Ramy i widelce, w zależności od projektu, malujemy proszkowo oraz na mokro co pozwala nam na uzyskanie niesamowitej głębi koloru i dużej wytrzymałości powłok. Nasze rowery malowane są ręcznie, na Dolnym Śląsku
- rama // Wykonana w Polsce z włoskich rur Columbus Zona, waga ramy ok. 2100 g (w zależności od rozmiar
- widelec // tapered wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga widelca 450 g
- suport // Shimano BB-RS500, na łożyskach maszynowych, podwójnie uszczelniane
- napęd // Shimano GRX R400: korba 46-30t, kaseta 11-36t || Shimano GRX RX800 2x11: korba 46-30t, kaseta 11-34t || Shimano GRX RX800 1x11: korba 40t, kaseta 11-46t
- Korba // Shimano GRX RX600-10 172,5 mm || Shimano GRX RX600-11 172,5 mm || Shimano GRX RX600-1 172,5 mm
- PEDAŁY // Brak, możliwość zamontowania SPD MTB Shimano PD-M540, pedałów platformowych Exustar E-PC915 (dopłata 150 zł) lub pedałów SPD MTB Shimano PD-T8000 (dopłata 300 zł)
- kierownica // Loca Bikes gravelowa, 44 cm (dostępne inne rozmiary i opcja bez flary)
- owijka/gripy // owijka Ergotec Vigo, mięsista, bardzo dobry grip, korki na imbus
- mostek // Truvativ Stylo T20/SDS by Schulz, cieniowane Alu 6061 (dostępne różne rozmiary)
- siodełko // Fizik Monte lub Brooks Cambium C15 Carved (dopłata 400 zł)
- sztyca // XLC All Ride SP-001, 30,9 mm, 300 mm, lekka, wykonana z cieniowanego Al 6061 (dostępna w wersji z lub bez offsetu)
- koła//// Składane na Dolnym Śląsku, przez VYTYV
Standard: aluminiowe obręcze VYTYV 32H (700C lub 650B), piasty DT Swiss 370, szprychy Sapim Leader, 1700 g
Lite: aluminiowe obręcze VYTYV GCX 28H (700C), piasty DT Swiss 350, szprychy Sapim Laser, 1550 g
Superlite: karbonowe obręcze VYTYV RC31 24H (700C), piasty DT Swiss 350, szprychy Sapim CX Ray, 1250 g
Wykończenie: opony Panaracer Gravelking SK 700x43c/650x47c (dostępne inne wersje i rozmiary), dętki Schwalbe, taśma Schwalbe High Pressure, sztywne osie Paragon Machine Works (Made in USA). Na życzenie możliwa zmiana dętek na system tubeless - hamulce // Shimano GRX RX800/RX400 || mocowanie flat mount, tarcze Shimano SM-RT64 160 mm
- KLAMKOMANETKI // Shimano GRX RX400 || Shimano GRX RX800 (posiadają znakomitą technologię Servo-Wave)
- waga roweru// ok. 10 kg (w zależności od rozmiaru i użytych komponentów)
Geometria
Geometria naszych stalówek jest o wiele bardziej zrelaksowana niż w przypadku graveli aluminiowych. Zdecydowanie wyższa główka ramy, a co za tym idzie większy stack i miejsce pod opony 700x45c sprawiają, że stalowa Loca to najwygodniejszy rower jaki stworzyliśmy. Świetnie sprawdzi się na wyprawach bikepackingowych czy ultramaratonach. Zachowaliśmy jednocześnie równowagę - tylny trójkąt jest nadal dość krótki, a rower świetnie zbiera się podczas sprintów.
Geometria ramy | s | m | l | xl | ||
---|---|---|---|---|---|---|
a | Rozmiar c-t (mm) | 500 | 530 | 560 | 590 | |
b | Efektywna dł. górnej rury (mm) | 536 | 549 | 565 | 578 | |
c | Dł. rury sterowej (mm) | 110 | 145 | 160 | 180 | |
d | Dł. tylnego widelca (mm) | 420 | 420 | 420 | 420 | |
e | Kąt rury sterowej (°) | 71 | 71 | 71,6 | 72 | |
f | Kąt rury podsiodłowej (°) | 73 | 73 | 73 | 73 | |
g | Rozstaw kół (mm) | 1001 | 1018 | 1028 | 1038 | |
h | Obniżenie suportu - BB drop (mm) | 72 | 72 | 72 | 72 | |
i | Reach | 377 | 380 | 391 | 403 | |
j | Stack | 556 | 586 | 602 | 626 |








gwarancji

miesiące

wysyłka

na zwrot

przed
kradzieżą

na raty