










Powder Candy
Ten rower został stworzony na indywidualne zamówienie. Jeśli podoba Ci się taki kierunek to chętnie stworzymy podobny projekt dla Ciebie.
Na bazie naszej ramy możesz stworzyć wszechstronny rower do długich wypraw w zróżnicowanym terenie lub szybką maszynę do połykania kilometrów na szosie.
- Prześwit na opony max. 700x43c lub 650x47c
- Sztywne osie 100x12 mm przód 142x12 mm tył
- W pełni karbonowy widelec i główka typu tapered
- Możliwość zamontowania pełnych błotników, bagażnika tylnego oraz 2 uchwytów na bidon
- Na prośbę montujemy opony w systemie tubeless
- Sportowa geometria łącząca najlepsze zalety gravela i szosy endurance
- Rama wykonana z aluminium 7020, które jest wytrzymalsze, lżejsze i lepiej tłumi drgania niż popularny stop 6061T6
- Nasze ramy gravelowe są spawane ręcznie w Polsce, w Gliwicach. Przechodzą rygorystyczne testy w fabrykach i przetrwały już wiele wyścigów oraz bikepackingowych wypraw. Cały projekt, design i malowanie ram to również lokalne procesy.
Dzięki współpracy z krakowską firmą Garbaruk możesz jeszcze bardziej spersonalizować swój napęd montując owalne zębatki, wózki z kółkami typu oversize oraz kasety o rozpiętości do 10-50t. Poza większym zasięgiem przełożeń, precyzją pracy oraz zmniejszonymi oporami, taki zestaw pozwala zaoszczędzić ponad 250 g! Szczegóły w sekcji dodatków.
Pamiętaj, że w Loca Bikes rowery tworzymy zawsze na indywidualne zamówienie. Chciałbyś zmienić malowanie lub masz szczególne życzenia dotyczące konfiguracji? Daj nam znać!
Szczegóły techniczne, dotyczące poszczególnych części oraz informacje o geometrii ramy znajdziesz poniżej.
Cena dotyczy roweru według poniższej specyfikacji. Konfiguracja roweru na zdjęciach może się różnić.
W dalszym ciągu mamy niektóre rozmiary ram tworzonych na Tajwanie. Zbudowane na nich rowery są o 800 zł tańsze. Prosimy o kontakt jeśli jesteś zainteresowany.
Design roweru: Kasia Piekarska/ Tadek Ciechanowski
Konfiguracja
towar niedostępny
Opis
Specyfikacja techniczna
- malowanie // Ramy, widelce i inne metalowe części malujemy dopiero po zamówieniu, co daje wiele możliwości modyfikacji projektów jeśli chodzi o kolorystykę i detale. Każdą ramę możemy sygnować w trwały sposób, imieniem i nazwiskiem lub pseudonimem właściciela. Ramy i widelce, w zależności od projektu, malujemy proszkowo oraz na mokro co pozwala nam na uzyskanie niesamowitej głębi koloru i dużej wytrzymałości powłok. Nasze rowery malowane są ręcznie, na Dolnym Śląsku
- rama // Wykonana w Polsce cieniowanych rur ze stopu aluminium (7020), materiał pochodzi z niemieckich hut, gładkie spawy, wewnętrzne prowadzenie pancerzy i linek, waga ramy 1600-1880 g w zależności od rozmiaru;
- widelec // tapered wykonany w całości z karbonu (nogi i sterówka), waga widelca 390 g
- stery // TANGE (japoński, kultowy producent), zintegrowane, 1 1/8 na 1,5 cala, na łożyskach maszynowych, podwójnie uszczelniane
- napęd // Shimano GRX R400: korba 46-30t, kaseta 11-36t || Shimano GRX RX800 2x11: korba 46-30t, kaseta 11-34t || Shimano GRX RX800 1x11: korba 40t, kaseta 11-46t
- Korba // Shimano GRX RX600-10 172,5 mm || Shimano GRX RX600-11 172,5 mm || Shimano GRX RX600-1 172,5 mm
- PEDAŁY // Brak, możliwość zamontowania SPD MTB Shimano PD-M540, pedałów platformowych Exustar E-PC915 (dopłata 150 zł) lub pedałów SPD MTB Shimano PD-T8000 (dopłata 300 zł)
- kierownica // Loca Bikes gravelowa, 44 cm (dostępne inne rozmiary i opcja bez flary)
- owijka/gripy // owijka Ergotec Vigo, mięsista, bardzo dobry grip, korki na imbus
- mostek // Truvativ Stylo T20/SDS by Schulz, cieniowane Alu 6061 (dostępne różne rozmiary)
- siodełko // Fizik Monte lub Brooks Cambium C15 Carved (dopłata 400 zł)
- sztyca // XLC All Ride SP-001, 30,9 mm, 300 mm, lekka, wykonana z cieniowanego Al 6061 (dostępna w wersji z lub bez offsetu)
- koła//// Składane na Dolnym Śląsku, przez VYTYV
Standard: aluminiowe obręcze VYTYV 32H (700C lub 650B), piasty DT Swiss 370, szprychy Sapim Leader, 1700 g
Lite: aluminiowe obręcze VYTYV GCX 28H (700C), piasty DT Swiss 350, szprychy Sapim Laser, 1550 g
Superlite: karbonowe obręcze VYTYV RC31 24H (700C), piasty DT Swiss 350, szprychy Sapim CX Ray, 1250 g
Wykończenie: opony Panaracer Gravelking SK 700x43c/650x47c (dostępne inne wersje i rozmiary), dętki Schwalbe, taśma Schwalbe High Pressure, sztywne osie BB Components (polska manufaktura). Na życzenie możliwa zmiana dętek na system tubeless - hamulce // Shimano GRX RX800/RX400 || mocowanie flat mount, tarcze Shimano SM-RT64 160 mm
- KLAMKOMANETKI // Shimano GRX RX400 || Shimano GRX RX800 (posiadają znakomitą technologię Servo-Wave)
- waga roweru// od 9,1 kg (Dla rozmiaru S, kół Superlite i napędu GRX RX800 1x11)
Geometria
Geometria ram w rowerach gravelowych od LOCA bikes charakteryzuje się stosunkowo ostrymi kątami i wąskim rozstawem kół. Dzięki temu nasze rowery są zwrotne, precyzyjnie reagują na Twoje ruchy i pozwalają na przybranie aerodynamicznej pozycji. Nie popadliśmy jednak w skrajność i na zjazdach i długich trasach nasze rowery oferują także dobrą stabilność i wygodę.

Geometria ramy | s | m | l | xl | ||
---|---|---|---|---|---|---|
a | Rozmiar c-t (mm) | 500 | 530 | 560 | 590 | |
b | Efektywna dł. górnej rury (mm) | 536 | 546 | 564 | 578 | |
c | Dł. rury sterowej (mm) | 110 | 130 | 160 | 180 | |
d | Dł. tylnego widelca (mm) | 425 | 425 | 425 | 425 | |
e | Kąt rury sterowej (°) | 71 | 71 | 71,6 | 72 | |
f | Kąt rury podsiodłowej (°) | 73 | 73 | 73 | 73 | |
g | Rozstaw kół (mm) | 1004 | 1010 | 1028 | 1043 | |
h | Obniżenie suportu - BB drop (mm) | 72 | 72 | 72 | 72 | |
i | Reach | 371 | 376 | 386 | 397 | |
j | Stack | 536 | 557 | 581 | 604 |








gwarancji

miesiące

wysyłka

na zwrot

przed
kradzieżą

na raty